Functionarii Banc Post sufocati de clientii Altex
Cele trei unitati ale Banc Post Vrancea, respectiv Focsani, Adjud si Panciu au facut fata cu greu afluentei de clienti ai firmei Altex. Ieri, pentru a plati rata la un produs cumparat in rate unii au stat la coada chiar si 90 minute. La orele prinzului, la oficiul care onoreaza operatiunile pentru firma Altex, prin cardurile Euroline, au fost si 30 de persoane. Pentru ca banca finantatoare a produselor livrate de Altex nu are reprezentanta in judet, toate operatiunile financiare se fac prin sucursala Banc Post Focsani, respectiv prin agentiile din Adjud si Panciu. Potrivit functionarilor bancii, data scadenta a ratelor este pentru toti clientii Altex cea de 18 a fiecarei luni, asa ca aglomeratia este de nedescris. "Din aceasta cauza, atit azi cit si ieri, la ghiseul care deserveste aceste operatiuni a fost coada. Este o problema si pentru faptul ca operatiunile se deruleaza printr-un singur terminal electronic, un singur P.O.S.. Noi am facut solicitari in urma cu trei luni ca cel putin in Focsani sa mai primim un P.O.S., insa abia in aceasta luna l-am primit si urmeaza a fi montat", a declarat Gabriel Sacalus, contabil sef al sucursalei BancPost Focsani. Chiar daca programul pentru plata ratelor este 9-17, in cele doua zile de virf, functionarii au lucrat cu o ora doua in plus. "Timpul mediu pentru o tranzactie de incasare in conditii normale este de doua pina la maxim trei minute, insa au fost si situatii in care s-au produs blocaje ale sistemului si clientii au trebuit sa astepte in plus", a adaugat aceeasi sursa, care a precizat ca situatia a determinat o stare de nervozitate in rindul clientilor. Aceasta este de multe ori cauzata si de lipsa informatiilor in rindul clientilor, care considera ca Banc Post ar fi de fapt finantatorul produselor Altex si nu emitentul cardurilor Euroline. Oficialii Banc Post spera ca situatia sa fie rezolvata cit de cit prin montarea celui de-al doilea P.O.S..