Național

In cautarea nasilor care iau spaga

Dan Chiriac
8 apr 2005 657 vizualizări
Politistii de la TF vor patrula pe trenurile spre Bucuresti si Litoral. Totodata, CFR promite sa trateze calatorii cu mai multa atentie.

Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori va intensifica in perioada urmatoare controalele pe trenurile de persoane pentru identificarea celor care calatoresc fraudulos. Masura vizeaza in principal trenurile care circula pe zonele unde se semnaleaza cresteri semnificative de calatori, in conditiile in care nu se realizeaza cresteri de incasari. "In perioada urmatoare vom intensifica controalele pe trenurile care circula in Vrancea. Vom patrula pe trenurile spre Bucuresti, iar dupa 1 Mai pe cele care vor duce turistii pe Litoral. Avem in fiecare noapte oameni care patruleaza pe trenurile personale si accelerate, dar si pe rapide, pe relatia Adjud - Focsani. Vor fi urmariti si identificati calatorii si controlorii care vor da sau lua mita", ne-a declarat comisarul sef Ion Damian, seful Serviciului Politiei TF. Calatorii care vor fi gasiti fara bilet vor fi indrumati la casele de bilete pentru a-si procura legitimatiile de calatorie aferente destinatiei dorite, dupa care vor fi lasati sa urce in tren. în conformitate cu conditiile generale de transport pe calea ferata, cei prinsi fara bilet si-l pot procura de la personalul din tren, doar daca se urca din statii unde nu exista ghisee de vinzare a legitimatiilor de calatorie. In celelalte cazuri se pot procura bilete din tren doar la un pret semnificativ mai mare. De la inceputul acestui an, in Vrancea au fost depistati doi nasi care au luat mita si 26 de calatori care au dat spaga. In aceste conditii, politistii de la Transporturi Feroviare au in vedere, pentru perioada urmatoare, prinderea in flagrant a celor care calatoresc fraudulos cu ajutorul controlorilor din trenuri. Pentru descurajarea calatoriei frauduloase, CFR Calatori SA va lua o serie de masuri prin care se va extinde noul sistem de procurare a legitimatiilor de calatorie emise electronic, permitind reducerea timpilor de asteptare la casa de bilete, servirea in conditii civilizate a unui numar mai mare de calatori, precum si eliminarea erorilor legate de dublari de locuri. Totodata, se promit oferte menite sa atraga calatorii catre transportul feroviar. Pentru informatii privind circulatia trenurilor si ofertele tarifare, CFR pune la dispozitie numarul de telefon 9521 sau e-mailul: marketing.calatori@cfr.ro.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.