Proiect ANOFM, promovat pe hi5
Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a implementat în perioada 1 noiembrie 2009 - 31 octombrie 2011 proiectul strategic „Campanie de comunicare privind serviciile SSO (Serviciul Public de Ocupare) oferite tinerilor şi angajatorilor” finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiectul a avut drept obiectiv general creşterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO în rîndul tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă precum şi furnizarea de informaţii care să ajute la dezvoltarea proceselor implicate în căutarea unui loc de muncă pe cont propriu. Acest proiect a fost implementat în parteneriat cu trei companii naţionale şi anume System&Network Solutions SRL, Data Media SRL, Rusu&Bortun Consultanţă SRL. „Această campanie de comunicare este prima realizată de Serviciul Public de Ocupare din Romania finanţantă din fonduri europene. Desfăşurată la nivel naţional, această campanie şi-a atins obiectivele, fapt demonstrat atît de cifrele din rapoartele de evaluare a impactului certificate de instituţii abilitate, cît şi de cercetarea de piaţa desfăşurată la finalul campaniei pe o durată de trei luni. În plus, gradul de absorbţie de 95% a finanţării obţinute demonstrează faptul ca întregul proiect a fost implementat cu maxim de profesionalism şi responsabilitate”, arată Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Vrancea. Potrivit comunicatului, pentru o mai bună mediatizare, pe lîngă posturile de televiziune şi presa scrisă proiectul a fost promovat şi pe cîteva site-uri de socializare, printre care şi cunoscutul hi5.ro. Şi asta pentru că cei mai mulţi tineri îşi caută joburi pe internet. (Sorin TUDOSE)