Social
Asiguratii, intrebati de calitatea serviciilor medicale
7 iun 2010
897 vizualizări
Vrincenii care cotizeaza luna de luna la Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate au posibilitatea sa isi spuna parerea cu privire la calitatea serviciilor medicale de care au beneficiat atit in spitale, cit si la medicii de familie.
In acest sens, Casa de Asigurari de Sanatate (CAS) Vrancea a impartit o serie de chestionare doctorilor de familie si Spitalului Judetean din Focsani ce urmeaza sa fie completate de asigurati. Chiar daca in anii trecuti chestionarele au fost anonime, asiguratii nu au profitat de sansa de a-si arata nemultumirile fata de saracia si indiferenta din sistem, motiv pentru care in urma colectarii raspunsurilor s-a constatat ca sistemul de sanatate merge bine, cel putin pe hirtie. "în vederea monitorizarii calitatii serviciilor medicale la nivelul judetului Vrancea, Casa de Asigurari de Sanatate a distribuit un numar de 240 chestionare privind gradul de satisfactie al asiguratilor, dintre acestea 120 fiind repartizate Spitalului Judetean «Sf. Pantelimon» Focsani si 120 medicilor de familie aflati in relatie contractuala", a precizat Iustina Micu, purtatorul de cuvint al CAS. Anul trecut, principala cauza de nemultumire a bolnavilor a constituit-o cheltuiala din banii personali pe care trebuie sa o suporte pentru a-si procura medicamente. (Raluca MANOLACHE)
Ziarul de Vrancea nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.