Social

Aţi fost pacienţi la Panciu? Puteţi să vă spuneţi părerea despre calitatea serviciilor prin completarea unui chestionar

Raluca Manolache
18 sep 2015 373 vizualizări
Bolnavii sunt informaţi că pot sesiza, prin Consiliul de Etică al spitalului, orice faptă care încalcă etica sau deontologia medicală

Aţi fost internat la Spitalul Panciu şi vreţi să vă spuneţi părerea cu privire la serviciile medicale primite? Unitatea spitalicească vă dă această şansă prin completarea unui chestionar de evaluare. “Având în vedere calitatea dvs. de pacient, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi şi obligaţii ce vă revin conform legislaţiei în vigoare, cu scopul de a asigura un grad sporit de informare cu privire la aceste aspecte importante pentru dvs. Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile ce vă revin şi să completaţi chestionarul anexat, după care să îl depuneţi la externare în urna sigilată de lângă biroul de externări. Atenţie! Opiniile exprimate de dvs. în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare. Nu completaţi acest chestionar dacă aveţi mai puţin de 18 ani. Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dvs. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns. Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice ce au ca obiect dezvoltarea ulterioară a unui mecanism de feedback al pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale”, spun oficialii Spitalului Panciu. Oficialii Spitalului din Panciu vor să afle informaţii legate de calitatea serviciilor medicale primite de pacienţi, dacă li s-au respectat drepturile, cat de mulţumiţi au fost de timpul de aşteptare pană la prima examinare făcută de către medic, în cadrul secţiei în care au fost internaţi, de modul în care au fost consultaţi de medic, de tratamentul primit. O altă întrebare la care pot răspunde pacienţii face referire la “Căror categorii de personal aţi oferit din proprie iniţiativă bani sau atenţii ca recunoştinţă pentru modul în care aţi fost îngrijit?”. De asemenea, bolnavii sunt informaţi că pot sesiza, prin Consiliul de Etică al spitalului, orice faptă care încalcă etica sau deontologia medicală (atitudine lipsită de profesionalism, lipsa consimţământului informat al pacientului, alte încălcări ale drepturilor pacientului, condiţionarea actului medical). Chestionarul a fost publicat şi pe site-ul unităţii spitaliceşti http://www.spitalpanciu.ro/. (Raluca MANOLACHE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.