Educație

CNAIC Focșani lansează luni primul proiect finanțat prin programul Erasmus+ al UE, „Viitori cetățeni activi prin cetățenia digitală”

Ziarul de Vrancea
4 sep 2022 1439 vizualizări

Colegiul Național Al.I.Cuza Focșani anunță lansarea luni, 5 septembrie 2022, a primului proiect finanțat prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene, Acțiunea Cheie 1 – Educația Școlară (SCH), Viitori cetățeni activi prin cetățenia digitală, Contract numărul 2022-1-RO01-KA122-SCH-000075367. Citiți în continuare textul integral al comunicatului de presă făcut public de responsabilul proiect, prof. Gabriela Obodariu.

Erasmus+ de scurtă durată – domeniul Educație școlară

2022-1-RO01-KA122-SCH-00075367

 Viitori cetățeni activi prin cetățenie digitală

Comunicat 

Colegiul Național Al.I.Cuza Focșani lansează luni primul proiect finanțat prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene, Acțiunea Cheie 1 – Educația Școlară (SCH), Viitori cetățeni activi prin cetățenia digitală, Contract numărul 2022-1-RO01-KA122-SCH-000075367.

Proiectul va fi lansat luni, 5 septembrie 2022, ora 9.30, în curtea Colegiului, în prezenta elevilor, profesorilor și părinților.

Durata proiectului este de 12 luniîn perioada 16 august 2022- 15 august 2023

Suma obținută prin finanțare: 25,890.00 EURO

Scopul proiectului este formarea competențelor de cetățenie digitalăîn rândul elevilor școlii și dezvoltarea expertizei profesorilor pentru a ajuta la formarea unor astfel de competențe, ca și pentru a ajuta părinții în asistarea copiilor lor în mediul digital cu toate provocările acestuia

Prin acest proiect se urmărește:

Abilitarea a 10 profesori din Colegiul Național Al.I.Cuza, Focșani în decurs de un an în formarea de competențe de cetățenie digitală pentru elevi

Formarea în decurs de un an în rândul a 60 de elevi cu vârste cuprinse între 10-18 ani de comportamente responsabile observabile, legate de utilizarea mediului digital, specifice cetățeniei digitale

Conștientizarea a cel putin 60 de părinți cu privire la rolul părinților în dezvoltarea competențelor de cetățenie digitalăîn rândul elevilor pe parcursul anului școlar 2022-2023

Dezvoltarea competenței echipei manageriale în anul școlar 2022-2023 de a elabora o politică legată de cetățenia dgitală

Prof. Gabriela Obodariu

Responsabil proiect

 

Disclaimer: Finanțat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere și opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv autorului (autorilor) și nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale Agenției Executive Europene pentru Educație și Cultură (EACEA). Nici Uniunea Europeanăși nici EACEA nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea.

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.