Advertorial

De ce întârzierea Samsung Galaxy Fold este un lucru bun

Ziarul de Vrancea
6 mai 2019 2550 vizualizări

Bătălia pentru inovație este o luptă de uzură. Actorii principali s-au schimbat în ultimii ani, ochii fiind ațintiți asupra Asiei, unde Huawei și Samsung se bat pentru două mari trofee. Primul dintre ele este volumul total de telefoane vândute. Aici, Samsung este lider detașat de mulți ani, însă Huawei vine puternic din urmă, grație unei game de produse atât accesibile, cât și foarte bine văzute de către critici și consumatori.

A doua bătălie este dusă pe frontul inovației. Fiecare companie caută cât mai multe motive de laudă, iar lansarea în premieră a unui produs de succes este cam cea mai mare laudă de care o companie se poate bucura în momentul de față. Armele principale pentru fiecare dintre cele două companii sunt modelele Samsung Galaxy Fold și Huawei Mate X. 

În ciuda diferențelor la nivel de dimensiuni și specificații tehnice, ambele au în comun caracterul pliabil. Din nefericire pentru cei de la Samsung, Galaxy Fold a fost prezent în presă din motive nu tocmai pozitive – ecranul cedează din varii motive, după foarte puțin timp de utilizare. În urma raportărilor multiple, Samsung a decis să amâne lansarea produsului din 26 aprilie, pentru o dată ulterioară. În Statele Unite, cel puțin, ne putem aștepta ca produsul să intre „la raft” începând cu data de 13 iunie. Până atunci însă, Samsun trebuie să rezolve o problemă extrem de importantă – să reconstruiască încrederea clienților într-un brand care se definește prin calitatea ecranelor sale.

Samsung a avut mereu parte de această constantă. Dacă aruncați o privire peste review-urile diferitelor modele de top Galaxy, indiferent de generație, veți găsi aceeași idee: Samsung știe cum să construiască un ecran cu adevărat spectaculos. Așadar, Samsung Galaxy Fold, un gadget cu prețul de €2000, nu are voie să greșească la acest capitol. 

Samsung a luat cu adevărat fața competiției în momentul în care a început să producă modelele Galaxy Edge. Pe lângă o calitate crescută a ecranului, Samsung a început să curbeze laturile ecranului, pentru a oferi senzația de spațiu. Samsung Galaxy S6 Edge a fost primul model din serie, iar Samsung Galaxy S7 Edge a cimentat poziția coreenilor drept o companie care inovează.

Dorința enormă de a ieși în evidență cu un produs care să lipească eticheta „Inovație” de un brand are mai multe cauze. Prima dintre ele este chiar inovația în sine și aportul pe care îl aduce încasărilor la final de trimestru. A doua cauză ține de maturizarea pieței de telefoane mobile. Smartphone-urile au devenit extraordinar de accesibile și foarte fiabile, astfel încât dorința de înlocuire a produsului se manifestă la un interval mult mai mare. Așadar, ideea de a vinde mai mult nu are fundament, așa că marile brand-uri investesc din ce în ce mai mult în cercetare și dezvoltare. 

Apple a mers pe ecranul cu rame uniforme și FaceID, în timp ce Samsung și Huawei au mers pe ideea unui dispozitiv 2-in-1, smartphone și tabletă în același pachet. Deocamdată, Samsung are parte de un obstacol, însă retragerea modelelor de la presă și amânarea lansării este un lucru bun. Nu pentru Samsung neapărat, ci pentru consumatorul final. Samsung nu își permite să strice relațiile cu consumatorii, așa că o mică întârziere este cea mai bună soluție pe care o puteau adopta.

În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.