Advertorial

Cum se va modifica modul în care se vor relaxa oamenii în viitor?

Ziarul de Vrancea
19 iun 2020 3030 vizualizări

În urmă cu 100 de ani, oamenii se relaxau la baluri, petreceri, ieșiri la iarbă verde și jocuri de societate. Pe măsură ce omenirea a evoluat, modul de relaxare al oamenilor s-a modificat radical. Accentul a început să se pună modalitățile de relaxare aflate cât mai la îndemână. Cel mai bun exemplu este reprezentat de jocurile de casino.

Înainte, oamenii mergeau la cazinourile terestre, unde schimbau banii în jetoane de joc și se bucurau de distracția oferită de jocurile de noroc. Astăzi, se joacă de acasă ori de pe dispozitivele mobile, în cazinouri online cu bonus fără depunere și cu multiple avantaje. Cu mulți ani în urmă, numărul celor care jucau la cazino era destul de scăzut. Acum, peste 26% din populația lumii se relaxează pe platformele virtuale de cazino.

Jocurile de cazino au devenit atât de populare, încât companii precum Zynga le-a portat în mediul rețelelor de socializare. Omul epocii moderne își dorește moduri din ce în ce mi atractive de destindere. De la jocurile de cazino și cele video și până la modalități interactive de entertainment, oare ce ne rezervă viitorul?

Miza pe distracția online – trendul la ora actuală și în viitor? 

În 2019, industria de gaming, de exemplu, a înregistrat o valoare de piață de 152 de miliarde de dolari. Comparativ cu anul 2013, atunci când valoarea de piață era de 76, 5 miliarde de dolari, saltul este semnificativ. Numărul jucătorilor pe diverse dispozitive (PC, console, tablete, telefoane mobile) era de 2, 34 de miliarde în 2018.

Tendința este de creștere, pentru 2021 așteptându-se o valoare de 2, 72 de miliarde de jucători. Numai în SUA sunt peste 2, 711 companii producătoare de diverse tipuri de jocuri, iar acest număr spune multe despre ceea ce ne așteaptă în viitor la nivel de distracție prin intermediul jocurilor.

Pandemia de coronavirus a schimbat complet modul în care va arăta divertismentul în viitor. În 2019, vizionarea filmelor în format 3D a adus la nivel global încasări de 6, 5 miliarde de dolari. Încasările din vizionarea filmelor la TV sau pe diferite medii de stocare s-a cifrat la 286 de miliarde de dolari în 2019. La nivel mondial există 116, 097 de cinematografe 3D, care, începând din acest an se vor supune unor reguli mult mai drastice pe fondul pandemiei.

Este cât se poate de clar că modalitățile de divertisment se vor orienta către mediul online. Distribuția modului de folosire a internetul indică o piață vastă și care oferă multiple moduri de expansiune în domeniul divertismentului. De exemplu, 50% din conexiunile de internet active sunt în Asia, care este urmată de Europa (15, 9%) și Africa (11,5%) - sunt peste 4, 58 de miliarde de utilizatori de internet la nivel global.

Cum va revoluționa tehnologia modul în care ne vom distra în viitor?

În momentul actual, tehnologia face pași repezi către prezentare unor soluții inteligente ce vor favoriza modul în care va arăta distracția în viitor. De exemplu, boxe care îți permit să simți vibrațiile muzicii redate direct pe pielea ta. Aparatele de fotografiat vor dispune de module de fotografie cu opțiuni de postare directă a fotografiilor pe anumite rețele de socializare. Ceea ce înseamnă că pozele respective vor fi realizate în formate acceptate și la dimensiuni specifice – doar faci poză și se postează automat.

Televizoarele vor oferi ecrane cu 100% transparență și comandă vocală. Ceasurile vor fi implementate în unghii false, iar felul în care îți vei face selfie-uri în viitor te va distra la maxim (cu ajutorul unor pantofi special adaptați ca să poată fi integrat telefonul mobil). Actorii virtuali îi vor înlocui pe cei reali, în timp ce oponenții AI le vor oferi oamenilor modalități de distracție la un alt nivel. Dispozitivele cu conectare la internet se vor regăsi în orice loc din locuință, inclusiv la baie, pentru a beneficia de relaxare peste tot. Iar pentru cei care nu au memorie muzicală, dispozitivele care transformă cântecele în partituri muzicale, vor fi deosebit de utile.

În 2018, distribuția dispozitivelor folosite pentru distracție plasa aparatura VR pe ultimul loc în topul utilizării (doar 8% din populație). Pe primul loc se situa PC-ul (41% utilizatori), telefonul inteligent (36%) și consolele de joc (36%). Numai 24% dintre utilizatori foloseau dispozitive wireless pentru a se relaxa. Viitorul va conduce la o creștere a ponderii dispozitivelor VR în utilizarea zilnică a oamenilor.

Distracția s-a mutat online pentru că mediul virtual oferă cele mai rapide modalități de conectare. 50% dintre cei care își achiziționează un joc video o fac dacă știu că pot juca în sistem multiplayer online.  55% dintre oameni apreciază jocurile online pentru că le oferă posibilitatea de a interacționa cu prietenii lor. Unele dintre cele mai populare jocuri video s-au transformat în esports; printre acestea Fifa, CS:GO, Rainbow Six, League of Legends, Call of Duty sau Starcraft 2 sunt câteva dintre acestea.

Iar jocuri revoluționare, așa cum este Fornite, vor schimba percepția despre distracția online. Personalizarea caracterelor și transformarea lor în avataruri personale înseamnă enorm pentru jucători. În plus, posibilitatea de a câștigaa bani în timp ce te distrezi este o caracteristică pe care viitoarele modalități de relaxare o vor lua în calcul. Mai ales că acum, oamenii o pot face jucând la cazinourile digitale.

Viitorul înseamnă provocări pe toate planurile, inclusiv în domeniul divertismentului. Implementarea de soluții inteligente și care permit atragerea unui număr crescut de utilizatori este ceea ce își dorește fiecare furnizor de servicii de divertisment. Cu siguranță că tot ceea ce ne așteaptă în viitor în acest domeniu va reprezenta ceva spectaculos. Pentru că, așa cum a demonstrat-o până acum, omul este capabil întotdeauna de idei geniale, cu care să schimbe tot ceea ce înseamnă idee de distracție și relaxare!


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.