Ultima oră

Bolnavii chestionati la iesirea din spital

Raluca Manolache
9 iun 2008 338 vizualizări
Pacientii internati la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Pantelimon Focsani sint chestionati cu privire la calitatea serviciilor medicale primite pe durata internarii, exact ca in hotelurile de lux.

De la inceputul anului, 200 de bolnavi internati au dat calificative privind timpul acordat consultatiilor, calitatea ingrijirilor, administrarea medicamentelor, dar si cu privire la conditiile de cazare. Valerica Miron, director de ingrijiri la Spitalul Judetean de Urgenta, spune ca aceste chestionare arata cit de satisfacuti sint pacientii de serviciile prestate de cadrele medicale din unitate. "Exista cele trei variante de raspuns. Daca pacientii considera ca serviciile nu sint bune sau foarte bune pot alege calificativul nesatisfacator", a precizat Valerica Miron. Din analiza primelor chestionare se pare ca, formal, bolnavii se declara multumiti de conditii si de comportamentul doctorilor, chiar daca in realitate ar mai avea cite ceva de comentat. De asemenea, nici un pacient nu a indraznit sa le faca observatii medicilor cu privire la aspectele pozitive si/sau negative aparute in timpul spitalizarii. (Raluca MANOLACHE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
, acum 737018 zile, 21 ore, 23 minute, 3 secunde
Pe dracu sunt satisfacuti pacienti din spital,pacienti sunt trimisi peste drum de Spital sa-si cumpere unele medicamente de ce sunt interese sa-si faca si cei din farmacii vinzare la medicamente ca de citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.