Național

Clientii RomTelecom pot sa isi reduca factura printr-un nou serviciu

Ziarul de Vrancea
24 feb 2006 819 vizualizări
Combridge SRL Sfantu Gheorghe a lansat, joi, un serviciu de telefonie care va permite abonatilor RomTelecom sa isi reduca costurile cu aproximativ 20% pentru convorbirile interjudetene si cu pana la 40% in cazul celor internationale, a declarat directorul general al companiei, Levente Csenteri.

"Denumit EUfonika, serviciul se bazeaza pe tehnologia VoIP (Voice over Internet

Protocol - voce pe suport Internet - n.r.) si este accesibil prin tastarea unui cod pentru selectarea

transportatorului. Serviciul este disponibil numai abonatilor RomTelecom, conectati la centrale

digitale. In urmatoarele luni, compania va incheia si alte acorduri comerciale de interconectare,

care vor permite efectuarea de apeluri si catre alte retele nationale", a adaugat Csenteri.

Pentru a utiliza EUfonika, clientii RomTelecom vor apela un numar netaxabil (la call

center-ul EUfonika) si isi vor anunta intentia de a se inregistra. Un operator va nota datele

clientului in scopuri contractuale si va trimite prin posta formularul de inregistrare.

Dupa inregistrare, clientul are posibilitatea sa testeze serviciul, primind cinci minute

gratuite pentru convorbiri interjudetene. Dupa incheierea formalitatilor, clientul primeste alte 25 de

minute gratuite pentru apeluri interjudetene.

Practic, un abonat RomTelecom va tasta codul pentru selectarea transportatorului si

numarul de telefon al celui pe care urmeaza sa il apeleze. Ulterior, apelul este transferat in

reteaua Combridge si transmis prin tehnologia VoIP la destinatar.

Clientul RomTelecom va achita catre Combridge doar contravaloarea apelului efectuat,

respectiv 4,4 eurocenti/minut (fara TVA) pentru convorbirile in intervalul 08:00-20:00.

Utilizarea serviciului nu necesita taxe suplimentare, schimbarea numarului de telefon sau

instalarea unor cabluri sau echipamente noi. La sfarsitul fiecarei luni, clientii EUfonika vor primi o

factura separata pentru convorbirile efectuate prin reteaua Combridge.

In prezent, costul unui apel interjudetean in reteaua RomTelecom se ridica la 5,4

eurocenti/minut (fara TVA).

Reprezentantii Combridge SRL au evitat sa dea detalii despre valoarea investitiilor

efectuate pana in prezent sau a fondurilor alocate pentru dezvoltarea companiei in anii urmatori.

Ei nu au facut referire nici la numarul posibil de clienti RomTelecom care ar putea sa

utilizeze serviciul EUfonika sau cand investitia va deveni profitabila.

"Chiar daca pare ciudat, pot spune ca lansarea acestui serviciu va fi benefic si pentru

RomTelecom. Pe fondul migrarii catre serviciile de telefonie mobila si reducerii numarului de linii

fixe, operatorul national de telefonie fixa poate sa isi mentina numarul actual de clienti", a afirmat

Csenteri.

El a adaugat ca oferta Combridge vizeaza si clientii persoane juridice, in aceasta directie

fiind lansat serviciul EUfonika BusinessCall. Acest serviciu este disponibil pentru abonatii din

Bucuresti, urmand ca in scurt timp sa fie extins si in orasele Timisoara si Cluj-Napoca.

Combridge SRL Sfantu Gheorghe a fost infiintata in anul 2003 si este subsidiara

companiei Magyar Telekom. In 2004, compania a raportat o cifra de afaceri de 7,5 milioane de lei

si un profit net de circa 400.000 lei.

Magyar Telekom este principalul operator de telecomunicatii din Ungaria. Compania este

controlata de Deutsche Telekom - care detine 59,49% din actiunile sale, restul fiind cotate la

bursele din Budapesta si New York.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.