Primăria Focșani eliberează online Certificatele de Urbanism
Potrivit unui comunicat de presă, Primăria Municipiului Focșani adaugă la serviciile online furnizate cetățenilor pe cele aferente domeniului URBANISM.
Eliberarea Certificatului de Urbanism se va putea face, începând încă de vineri, 17 noiembrie 2017, accesând direct link-urile de pe pagina web a Primăriei Municipiului Focșani (http://www.focsani.info).
Pentru a obține un Certificat de Urbanism, cetățenii trebuie să accese pagina de internet a Primăriei Focșani și să urmărească cinci pași importanți.
Care sunt pașii de urmat
- Se accesează platforma PCUe la adresa http://edirect.e-guvernare.ro, sau accesând link-ul din pagina web a primăriei,
- După autentificare se accesează Creează Solicitare. La secțiunea ”Instituție” se caută „Primăria Municipiului Focșani”.
- Se selectează procedura: Emitere certificat de urbanism.
- În secțiunea deschisă se vor încarcă documentele solicitate (unele dintre acestea trebuie semnate electronic).
- Utilizatorul va primi o înștiințare pe e-mail când Certificatul de Urbanism va fi disponibil pentru a fi descărcat în format digital, semnat electronic din platforma.
Mai sunt valabile și alte servicii online
Municipalitatea mai anunță că sunt valabile și alte servicii online precum: PLĂȚI ONLINE , Primăria Municipiului Focșani fiind înscrisă în sistemul național Ghiseul.ro, care permite plata online a obligațiilor către bugetul local a tuturor cetățenilor. Astfel se pot plăti impozite (clădiri, terenuri, auto), precum și alte taxe sau amenzi, fără a mai fi nevoie ca cetățenii să ajungă la ghișeele de plăți din cadrul primăriei; PETIȚII ONLINE, cetățenii având posibilitatea de a depune pe platforma o petiție on-line, care va fi analizată și de către departamentul de specialitate și căreia i se va răspunde tot on-line; VIZUALIZARE IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE, sistem prin care se pot vizualiza impozitele și taxele locale proprii de către cetățenii interesați (accesul în sistem se va face după obținerea datelor de identificare de la serviciul de Impozite și Taxe locale din Primăria Municipiului Focșani); REGISTRATURA PRIMĂRIEI ce permite vizualizarea stadiului unei solicitări depuse la Primăria Municipiului Focșani. Pentru acesta utilizatorul are nevoie de numărul de înregistrare primit la depunerea solicitării către instituție și de data depunerii acestuia.
Pentru informații mai detaliate cu privire la modul de utilizare a serviciilor electronice puteți accesa site-ul primăriei Focșani, la secțiunea „Servicii On-line”. (Z.V.)