Paza Primăriei Focșani costă peste 100000 de euro
Primăria Municipiului Focșani a anunțat că intenționează să încheie un acord-cadru de atribuire unor contracte subsecvente în vederea prestării Serviciilor de pază și monitorizare, pentru asigurarea integrității bunurilor și valorilor instituției, a funcționarilor și vizitatorilor din instituție, precum și prevenirea producerii unor evenimente deosebite la sediul acesteia. În acest sens, instituția ar avea nevoie să fie ocupate două posturi, respectiv un post de supraveghere permanentă – 24 de ore din 24 de ore și un post de 8 ore din 24 ore/zile lucrătoare. Conform documentului emis de Primărie, modalitatea de achiziție a acestor servicii se va face prin aplicarea normei procedurale interne, în conformitate cu prevederile art. 101 alin. (2) din H.G. nr. 395/2.06.2016, achiziție ce se va finaliza prin încheierea unui acord – cadru cu unul sau mai mulți operatori și atribuirea contractelor subsecvente, fără reluarea competiției. Valoarea totală estimată a contractului este de 420.187,68 lei exclusiv T.V.A, valoarea estimată pe un an fiind de 140.062,56 fără T.V.A., sume ce vor fi asigurate de la bugetul local. Acordul cadru se va încheia pe o perioadă de 3 ani cuprinzând trei contracte subsecvente cu durată și valoare estimată egale. Oferta este valabilă timp de 90 de zile de la data publicării și se va accepta, după primirea propunerilor tehnice și financiare conform formularelor de ofertă, prețul cel mai scăzut, în condițiile în care cerințele minime au fost stabilite în Caietul de sarcini. Toate documentele necesare sunt disponibile pe pagina web a Primăriei Focșani, dar și la sediul instituției. Data limită de depunere a ofertelor scrise, în plicuri închise, la Registratura Primăriei Municipiului Focșani, este de 21 aprilie 2017, ora 12.00, iar data limită pentru deschiderea ofertei este 24 aprilie 2017, ora 12.00. (A.T.)