Taxati de doua ori pentru acelasi serviciu de catre E.ON Gaz Distributie
Radu a declarat, intr-o conferinta de presa, ca are informatii ca aproximativ 17.000 de abonati ai E.ON Gaz Distributie au primit facturi in duplicat prin care li se solicita plata unor servicii de verificare a instalatiei de gaz, pe care, in baza unor modificari legislative recente, clientii nu sint obligati sa o efectueze cu firma de la care cumpara gaze naturale. Inspectorii CJPC Cluj vor sa verifice daca facturile in original exista in baza de date a E.ON Gaz Distributie, avind in vedere ca s-au primit zeci de reclamatii in acest sens din partea clujenilor. "Am primit foarte multe sesizari de la cetateni ca E.ON Gaz Distributie emite facturi duplicat, facturi in copie, venite de la Bucuresti. In mod normal, facturile duplicat se emit la cerea proprietarului, care nu mai are factura originala. Facturile sint emise pentru revizii la instalatia de gaz. Din informatiile de pe teren rezulta ca aproape 17.000 de abonati au primit asemenea facturi, iar, daca se dovedeste ca serviciile nu au fost efectuate, suma este una considerabila. Unii consumatori nu isi amintesc sa fi trecut o echipa a E.ON Gaz pe la ei pe la domiciliu", a spus Radu, adaugind ca unele facturi duplicat factureaza si servicii din 2007, 2008. Mircea Radu sustine ca factura se refera la 10,4 de lei/foc, in functie de cite focuri sint aprobate in fiecare imobil, iar ele pot fi contestate de client. Directorul CJPC Cluj a mai afirmat ca, daca firma nu rezolva situatia, institutia va trece la amenzi. "Firma risca amenzi maxime, intre 2.000 si 3.000 de lei, in functie de gravitatea si numarul reclamatiilor", a afirmat Radu.