Un vrancean face campania de comunicare pentru “Cuminţenia Pămantului”
Agenţia de publicitate condusă de vranceanul Felix Tătaru, reprezentată de agenţiile GMP Advertising, GMP PR şi Webstyler, şi Media Investment, se va ocupa, pro bono, de campania naţională integrată de comunicare în vederea achiziţiei operei „Cuminţenia Pământului”. Ministerul Culturii a anunţat că selecţia naţională a fost caştigată de agenţia lui Felix Tătaru. Acesta a fost consultant în campaniile electorale pentru doi preşedinţi ai Romaniei, Klaus Iohannis şi Traian Băsescu. Grupul GMP şi Media Investment se vor ocupa de campania naţională pentru “Cuminţenia Pământului”, sculptura lui Constantin Brancuşi. “Până una alta, este un context în care Guvernul şi-a arătat limita, cât poate să dea. Ce ar fi trebuit să zică? «Dintre cele cinci milioane pe care noi le avem, tăiem 100.000 de euro ca să plătim o agenţie să ne facă o campanie»?”, a spus pentru News.ro Felix Tătaru, director al agenţiei GMP Group, înainte de câştigarea selecţiei. “Eu o văd ca o mare oportunitate nu atât pentru Guvern, nu atât pentru România, cât pentru fiecare român care poate să facă un bine. E o oportunitate pentru mine când pot să fac un bine şi să mă număr printre cei care am pus şi eu nişte bani pentru ca «Cuminţenia Pământului» să rămână în România, pentru mine va fi un lucru pe care o să-l povestesc mai departe şi nepoţilor mei”, a mai spus Tătaru. Subcripţia publică deschisă pe 11 aprilie va completa alocarea bugetară a Guvernului României în luna martie şi se va încheia pe 30 septembrie. Donaţiile se pot depune în conturile celor şase bănci comerciale partenere, anunţate deja de Ministerul Culturii. (I. CREŢU)