Neaţă „apreciază” mafioţii din clipul la Bachus al lui Oprişan
Derularea Festivalului Bachus în Piaţa Unirii din Focşani asmute Opoziţia pe baronul Marian Oprişan. Printr-un comunicat de presă remis redacţiei noastre, Costică Neaţă, preşedintele interimar al PDL Vrancea, este ironic la adresa lui Oprişan, despre care spune că a reuşit să-şi bată propriul record pentru cea mai scumpă paranghelie organizată pe bani publici. “Sunt sigur că un campion la risipirea banilor publici ca el ar fi suferit foarte tare dacă anul acesta ar fi cheltuit un buget mai mic decât în trecut. Nu ştiu dacă podgorenii Ţării Vrancei, îngrijoraţi de preţurile mici la care sunt obligaţi să-şi vândă recolta şi de lipsa susţinerii din partea Ministerul Agriculturii USL, interesat să-i ajute pe viticultorii din Republica Moldova, vor aprecia aşa cum se cuvine artificiile, dedicaţie specială pentru ei, de la dom’ preş„, se arată în comunicatul PDL Vrancea. De asemenea, Neaţă remarcă spotul publicitar de la Bachus, în care hoţii fură munca podgorenilor. „Foarte bun mi se pare spotul publicitar dedicat lui «Bachus 2013». Nici că se putea o prezentare mai inspirată a situaţiei actuale din viticultura vrânceană: un tablou cu hoţi şi mafioţi care fură munca podgorenilor”, completează Costică Neaţă. Festivalul Bachus din acest an costă bugetul judeţean nu mai puţin de 125.000 euro. Pentru promovarea evenimentului, CJ a făcut un spot publicitar, realizat de Bivolul Advertising, pentru care a plătit 63.000 lei. În spotul respectiv, personaje principale sunt un mafiot şi un hoţ.Pentru difuzarea spotului publicitar de 30 de secunde, CJ a plătit televiziunilor centrale 80.000 lei. (I. CREŢU)