Avarie în furnizarea agentului termic pe Dornişoarei
Oamenii au acuzat că, în urma lucrărilor efectuate în vară, muncitorii ar fi uitat să lipească racordurile către scările de bloc. “Abia pe data de 23 octombrie cei de la ENET îşi montau ţevile, abia au făcut lipiturile la intrare în bloc. În acest moment (n.r. ieri la prânz) nu am nici căldură, nici apă caldă. La niciun apartament nu ajunge căldura”, ne-a spus Mădălin Ivanciu, locatar pe Dornişoarei nr. 3. Reprezentanţii ENET au recunoscut că în zonă au de remediat o avarie şi au completat că pe strada Dornişoarei au rămas foarte puţini clienţi ai sistemului de încălzire centralizat. “Pe Dornişoarei nr. 1 avem o scară debranşată în totalitate. Pe Dornişoarei nr. 3 avem opt clienţi şi din punctul nostru de vedere, acolo funcţionează căldura din data de 21 octombrie. Pe Dornişoarei nr. 5 avem patru clienţi branşaţi, dar distribuţia din subsol este spartă şi cade în sarcina asociaţiei să repare”, ne-a spus Cristina Gavrilă, purtătorul de cuvânt al ENET Focşani. Ulterior semnalării făcute, cei de la ENET au revenit la Dornişoarei nr. 3 şi s-a constatat că instalaţiile sunt încărcate cu apă, urmând a se remedia cât mai repede situaţia. În cazul în care aveţi probleme în furnizarea agentului termic de la ENET, sunaţi la dispeceratul societăţii, 0237.212.400. (Iulia CREŢU)