Ultima oră

Cum să caştigi bani cu blogul?

Ziarul de Vrancea
25 sep 2014 949 vizualizări
Google AdSense este un serviciu care permite afişarea de reclame relevante pe site-uri u click-urile vizitatorilor pe aceste reclame se transformă în bani

Să ai un blog nu e doar o pasiune reală adusă în spaţiul virtual, ci şi o modalitate inedită de a face bani. Pentru încurajarea bloggerilor, Google pune la dispoziţie un serviciu prin care permite afişarea de reclame relevante pe platformele pe care sunt create blogurile. Banii vin din fiecare click pe care vizitatorii blogului tău îl dau pe reclamele respective. Pentru aceasta, este nevoie să-ţi faci un cont Google AdSense, gratuit, prin care vei primi reclame cost-per-click, ceea ce înseamnă că vei caştiga bani de fiecare dată cand un utilizator face click pe o reclamă de pe site-ul tău. La crearea contului, poţi alege mărimea, tipul, culoarea şi stilul reclamei, astfel încat să nu contrasteze prea mult cu design-ul paginii tale. De asemenea, tu hotărăşti unde va fi poziţionată reclama; utilizatorii cu mai multă experienţă spun că locul ideal este în partea de sus a paginii, pentru că vizitatorii accesează mai mult reclamele din acea zonă. În mod obligatoriu, reclamele alese trebuie să fie relevante pentru conţinutul blogului. Ca să nu rişti să-ţi fie închis contul de către Google, e foarte important să respecţi cateva reguli. Astfel, nu trebuie să dai click pe propriile reclame, sperand că o să păcăleşti sistemul şi că o să caştigi mai mulţi bani; Google vede click-urile care vin, în mod abuziv, de la acelaşi calculator. Chiar dacă reclamele trebuie armonizate cu stilul paginii tale, nu trebuie să le camuflezi, ascunzandu-le, de exemplu, sub aspectul unui meniu de pe site. Evident, nici folosirea unor roboţi sau a unor programe care să dea click-uri pe reclame nu e acceptată. Încărcarea site-ului cu reclame te poate face mai degrabă să pierzi vizitatori decat să caştigi, astfel că e bine să te mulţumeşti cu un număr rezonabil de anunţuri. În goana după bani, însă, nu trebuie să uiţi că, înainte de reclame, conţinutul blogului tău este cel care te face remarcat în lumea virtuală. (Alina-Elena VASILIU)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.