Brand voice

Tractările auto, o afacere cu perspectivă

Ziarul de Vrancea
26 apr 2013 3582 vizualizări
Soferii care răman cu maşina în mijlocul drumului au nevoie mereu să fie tractaţi pană la cel mai apropiat service

Cu ani în urmă, dacă se strica maşina în mijlocul drumului, şoferul o repara pe loc, chema un prieten sau se ruga de alt şofer să-l tracteze. S-au făcut şi multe bancuri pe seama şoferilor care împingeau de zor la maşini ca să le pornească ori care stăteau cu gura la rezervor ca să scoată benzină pentru a da unui alt şofer aflat în „pana prostulu”. Mulţi îşi reparau maşinile chiar cu sarme găsite pe drum. Deşi pare comic şi oarecum ridicol, acest mod de rezolvare a problemelor a dat naştere multor glume. Anii au trecut, maşinile au intrat în era tehnologiei, iar acum injecţia de carburant se face electronic. Computerele de bord monitorizează permanent starea maşinii pentru a-l alerta pe şofer prin afişaj electronic de problemele care apar la autoturism. Aşa că, dacă se strică acum maşina, mai greu să mai fie reparată pe loc cu atata electronică. Prin urmare au apărut servicii de tractări auto care îţi ridică maşina contra cost şi o duc la cel mai apropiat service auto. Şi cum în ultimii ani parcul auto naţional s-a schimbat aproape total, ca urmare a programului „Rabla”, rar mai găseşti maşini care să mai fie reparate doar cu o simplă „sarmă”. De aceea nevoia pentru serviciile de tractări auto este mare. Nu de alta dar niciun şofer nu ar vrea să îşi găsească maşina vandalizată şi cu portbagajul gol. De aceea, solutia e simplă: sunaţi la o firmă de tractări auto, disponibilă 24 de ore din 24, spuneţi unde va aflaţi şi ce problemă aveţi, iar firma trimite prompt o maşina care să vă remorcheze pana la cel mai apropiat service. În cazurile mai nefericite, cand aţi avut un accident şi masina e avariată şi nu poate fi tractată, firma trimite direct o auto-platformă care să vă ia pe sus. Preţul pe kilometru se stabileşte în funcţie greutatea maşinii, dacă este autoturism sau utilitară. Iar costul variază între1,4 lei şi 2 lei pe kilometru. Oricum, numărul destul de consistent de firme care oferă acest serviciu arată că afacerea este bună, clienţi există. Numai în Vrancea sunt peste 100.000 de posesori de maşini care pot rămane în drum. Plus că investiţia iniţială nu ridică probleme deosebite: afacerea se poate începe de unul singur, cu o platformă auto, un telefon mobil şi puţină publicitate. Mai multe informații despre tractări auto. (Z. V.)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 5

Adaugă comentariu
Mircea, acum 1022 zile, 15 ore, 27 minute, 52 secunde
Pare o afacere profitabila,foarte util acest articol.Pentru achizitionarea unei platforme este mai rentabil sa o cumperi din tara sau din exterior?Multumesc anticipat.
Mircea, acum 1022 zile, 15 ore, 28 minute, 21 secunde
Pare o afacere profitabila,foarte util acest articol.Pentru achizitionarea unei platforme este mai rentabil sa o cumperi din tara sau din exterior?Multumesc anticipat.
jan, acum 1974 zile, 4 ore, 27 minute, 7 secunde
Are dreptate Marcu si la Adjud tot politia cu prietenul lor Badic controleaza tractarile auto.
pentru marcu, acum 1975 zile, 12 ore, 47 minute, 3 secunde
ai dreptate ,vezi georgica de la dumbraveni care pe 20 de km mi-a luat 200 ron ,fara factura,ca vezi doamne mi-a facut o favoare...1
MARCU, acum 1975 zile, 16 ore, 40 minute, 53 secunde
TARCTARILE AUTO O AFACERE CONTROLATA EXCLUSIV DE POLITIA RUTIERA.
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.