Social

Primăria Adjud: „A demarat campania de acordare a ajutoarelor pentru încălzire”. Ce documente sunt necesare

Ziarul de Vrancea
19 oct 2021 1411 vizualizări

Amănunte despre modul în care se va derula această campanie au fost făcute publice pe facebook de Primăria Municipiului Adjud.

Primăria Municipiului Adjud, prin Direcţia de Asistenţă Socială, demarează campania de acordare a ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei şi a suplimentului pentru energie conform Legii nr. 226/2021 privind măsurile de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie.

-Conform actelor normative în vigoare, în sezonul rece 2021/2022 ajutoarele de încălzire vor putea fi obținute de familiile și/sau persoanele singure al căror venit mediu net pe membru de familie este de până la 1.386 lei/persoană - în cazul familiei, și de 2.053 lei - în cazul persoanei singure.

-Cererile se depun la Centrul de zi pentru Persoane de vârsta a III-a (fosta centrală termică) de luni până joi, între orele 09:00 - 12:00 și 13:00 - 16:00 și vinerea, între 09:00 - 12:00.

Documente necesare:

  • Cerere tip - https://bit.ly/3oXj3y4
  • Ultima factură de gaze naturale sau energie electrică (pentru subvenția la energie electrică este nevoie de indexul de contor citit la data depunerii cererii).
  • Copie după actul de proprietate al casei.
  • Copie după actul de identitate al persoanei pe numele căreia este încheiat contractul de furnizorul de gaze naturale sau energie electrică.
  • Copie a actului de identitate al chiriașului.
  • Copie a actelor de identitate ale tuturor membrilor familiei.
  • Adeverință de salariat, cupon de pensie sau orice alt act doveditor al veniturilor. Pentru persoanele de peste 18 ani care nu realizează venituri și nu frecventează școala - declarație notarială în acest sens.
  • În cazul chiriașilor - acte doveditoare constând în împuternicire notarială sau contract de închiriere înregistrat la administrația financiară.
  • Certificat fiscal pentru toate persoanele de peste 18 ani care sunt trecute în cererea de subvenție.
  • Dosar cu șină.
  • Adeverință de rol agricol (persoanele care dețin mai mult de 1.000mp în zona urbană și mai mult de 2.000mp în zona rurală nu au dreptul la subvenție).
  • Persoanele care dețin terenuri agricole în altă localitate trebuie să aducă adeverință de teren agricol eliberată de primăria localității respective, cu suprafața deținută precum și cu venitul net anual.
  • Persoanele care dețin două sau mai multe autoturisme și/sau motociclete cu o vechime mai mică de 10 ani nu au dreptul la subvenție. Persoanele care au în conturile bancare sume mai mari de 3.000 lei nu au dreptul la subvenție.

Text informații + foto:Primăria Municipiului Adjud


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.