Social

Asiguraţii îşi pot spune părerea despre serviciile medicale

Raluca Manolache
1 mar 2013 741 vizualizări
Vrancenii care cotizează în fiecare lună la Fondul Naţional Unic de Asigurări Sociale de Sănătate pentru a beneficia de calitatea de asigurat vor avea posibilitatea să îşi spună părerea cu privire la calitatea serviciilor medicale de care au beneficiat.

Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Vrancea doreşte să realizeze o serie de chestionare care urmează să fie completate de asiguraţi. Acestea vor fi distribuite în momentul în care corpul de control al instituţiei va merge să îi verifice pe furnizorii de servicii medicale. Autorităţile vor să vadă cum se comportă medicii cu pacienţii, dacă au fost situaţii în care bolnavii au fost dirijaţi către anumite farmacii pentru a-şi ridica medicamentele de care aveau nevoie şi dacă sunt respectate drepturile şi obligaţiile asiguraţilor. “În ultima perioadă au fost sesizări cu privire la calitatea serviciilor medicale acordate de către furnizori. Acest lucru constituie un semnal de alarmă privind relaţiile contractuale şi respectarea lor conform reglementărilor legale. Este responsabilitatea furnizorilor de a-şi respecta deontologia, precum şi modul de relaţionare cu pacientul”, a precizat Mihai Copaci, şeful băncii sanitare din Vrancea. (Raluca MANOLACHE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.