Social

Spitalul Panciu a fost acreditat de CoNAS

Raluca Manolache
25 feb 2013 1434 vizualizări
Au fost îndepliniţi 97% dintre indicatorii verificaţi în vederea obţinerii acestui document care atestă calitatea serviciilor furnizate u pană în 2014 toate spitalele din Vrancea vor trebui să obţină acest act dacă vor dori să mai primească bani de la bugetul de stat

Spitalul Orăşenesc Panciu a fost acreditat. Comisia Naţională de Acreditare a Spitalelor (CoNAS) a trimis ieri Spitalului din Panciu o adresă oficială prin care înştiinţează unitatea că a fost acreditată. Au fost îndepliniţi aproape 97% din cei peste 2.400 de indicatori verificaţi în vederea obţinerii acreditării. Acest punctaj a fost oferit după ce s-a urmărit atingerea unor standarde referitoare la managementul resurselor umane, al calităţii serviciilor acordate bolnavilor şi al infecţiilor nosocomiale, modul de respectare a drepturilor pacienţilor şi comunicarea cu aceştia, etc.. „Este o garanţie asupra serviciilor medicale furnizate de către unitatea noastră atat din punct de vedere al tratamentului, cat şi al circuitului documentelor. Sunt îndeplinite toate cerinţele pentru a intra în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate. Este o dovadă a calităţii serviciilor pe care le acordă unitatea. Ne dorim să îmbunătăţim condiţiile hoteliere şi calitatea serviciilor astfel încat peste cinci ani, cand vom fi verificaţi, să putem prelungi acreditarea”, a precizat ec. Nicolai Mărăscu, managerul Spitalului din Panciu. Pentru realizarea acestei evaluări, unitatea spitalicească a trebuit să plătească o taxă de  aproape 16.000 de lei. Aceasta în condiţiile în care nivelul taxei de acreditare este de 4 lei/pat/lună pentru un ciclu de acreditare de cinci ani, adică 240 lei/pat pentru întreaga perioadă. Unitatea spitalicească din Panciu a reuşit să obţină această acreditare după ce în ultimii ani a lucrat la capitolul dotări, dar şi la creşterea confortului pacienţilor. Unitatea are 62 de paturi repartizate în compartimentele de medicină internă, pediatrie, chirurgie generală, obstetrică – ginecologie şi secţia de boli cronice, dar şi 8 paturi pentru asistenţa medicală de zi. Pană în 2014 toate spitalele trebuie să treacă prin acest proces de evaluare deoarece fără aceasta spitalele nu ar mai putea primi bani de la bugetul de stat pentru că nu s-ar mai putea încheia contract cu Casa de Asigurări de Sănătate pentru decontarea serviciilor medicale prestate. (Raluca MANOLACHE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
neincrezator, acum 1666 zile, 10 ore, 3 minute, 27 secunde
Printre cei 97 la suta indicatori cercetati este si cel de complexitatea diagnosticului?Pentru ca,se pare,ca * fost inchiriat sau imprumutat colonoscopul Spitalului judtean.Sau nu se opereaza decat citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.