Social

Sofer de baron: i-a luat Jeep-ul si i-a lasat nevasta

Mihai Boicu
14 sep 2006 1558 vizualizări
Marian Oprisan a fost "parasit" de soferul sau, pe numele caruia a trecut Jeep-ul cu care se plimba. Eduard Dumbrava spune ca a plecat deoarece avea un salariu de doar 5 milioane de lei.

Fostul sofer a declarat ca si-a cumparat Jeep-ul cu banii obtinuti pe un teren vindut la Lepsa si l-ar fi inchiriat lui Marian Oprisan. Daca soferul a plecat, sotia a ramas in continuare la CJ ca secretara a baronului. Se spune ca Lucretia Dumbrava a fost adevaratul motiv al "divortului" legat de cei doi, lucru negat categoric de acestia


Marian Oprisan a ramas fara cel care i-a fost sofer fidel din anul 1993, Eduard Dumbrava, pe numele caruia si-a trecut o parte din bunuri pentru a le scapa de atentia procurorilor. Fostul sofer era omul care il ducea pe baron oriunde poftea, la orice ora, in timp ce sotia sa, Lucretia, ii era si ii este in continuare secretara la cabinet. Eduard Dumbrava ne-a declarat ca a plecat inca din luna mai de la Consiliul Judetean, pe motiv ca nu mai putea trai cu un salariu de cinci milioane de lei si ca vroia sa se ocupe de mica sa afacere, un magazin "de cartier", deschis in anul 1998. Se pare ca aceasta plecare ascunde si multe dedesubturi, avind in vedere ca a fost unul din oamenii cei mai de incredere ai baronului in ultimii ani. Dupa ce s-a remarcat pentru ca a plimbat-o pe mama baronului pe bani publici in Italia, Dumbrava a mai intrat in atentia opiniei publice dupa ce s-a descoperit ca Jeep-ul Toyota Land Cruiser cu care circula baronul este inmatriculat pe numele sau. Varianta sa este ca a vindut citeva mii de metri patrati de teren la Lepsa, o mostenire a sotiei sale, a cumparat masina de teren si i-a inchiriat-o lui Oprisan. "L-am cumparat eu si l-am inchiriat dumnealui, e vreo problema? (...) Am avut citeva mii de metri patrati de la Lepsa pe care i-am vindut, deci am avut de unde sa cumpar. Daca vreti va dau si dumneavoastra, ca mai am vreo cinci mii de metri", ne-a spus Dumbrava. Acesta a refuzat sa ne spuna cit a dat pe Jeep si pentru ce suma l-a inchiriat sefului CJ. Pe de alta parte, Marian Oprisan a facut o adevarata criza de nervi cind a auzit ce vrem sa-l intrebam. Baronul a sustinut varianta lui Dumbrava ca a cumparat Jeep-ul cu banii obtinuti pe terenul de la Lepsa, insa a negat ca ar inchiriat masina de la el. "Eu daca vreau sa cer masina unui prieten o cer, fara nici un fel de problema", a spus Oprisan.


Un om simplu cu Jeep, afacere si teren la Bolotesti


Eduard Dumbrava a prosperat ca sofer al baronului cu toate ca spune ca "aparentele inseala" si ca a avut un salariu mic. In anul 1998 si-a deschis un magazin "de cartier" - BONUS - de care s-a ocupat mama sa si a cumparat, conform spuselor sale, un teren de 1300 de metri patrati la Bolotesti, cu suma de 3000 de euro, pe care vroia sa-si ridice o casa. "Eu cu sotia mea am intentionat sa facem un imprumut la banca pentru a ridica aceasta casa", ne-a spus Dumbrava, care a mentionat ca nici o banca nu a vrut sa-i imprumute deoarece aveau numai 11,5 milioane de lei venit. Terenul se afla la iesire din comuna, destul de aproape de locul in care se inalta vila ridicata de Oprisan pe numele mamei sal, in vecinatatea drumului national Focsani-Brasov la Km 27.

Fostul sofer al lui Oprisan sustine ca acestea sint toate bunurile pe care le are si ca nu detine nici un apartament de-al baronului pe numele sau, asa cum s-a vehiculat. "Eu sint un om simplu, nu am

nici o treaba nici cu politica, nu am fost in nici un partid si nu m-a interesat niciodata. Am fost un simplu angajat, mi-am cistigat existenta. Asa ca asta-i situatia. Am un Jeep si atit. Si un teren pe care l-am scos la vinzare. Asta e averea mea, proprie si personala", ne-a mai declarat Dumbrava. "Omul simplu" mai are inca o masina in afara Jeep-ului "inchiriat" lui Oprisan. Acesta spune ca pentru a se ajunge la Oprisan "se da in cei mai mici". Procurorii anticoruptie au descoperit anul trecut ca Dumbrava a

plimbat-o pe mama lui Oprisan in Italia in anul 2003 cu autoturismul Audi S6 cumparat pentru suma de 65.000 USD de Drumuri si Poduri SA, societate aflata in subordinea CJ. "Si atunci am gresit cu ceva, daca am luat-o pe mama dinsului? Nu am facut taximetrie, nu am stat un an in Italia", a mai declarat Dumbrava.


Secretara discordiei


Atit Eduard Dumbrava cit si Marian Oprisan au negat existenta unui conflict intre ei. "Are afacerea lui, nu a avrut sa fie sofer toata viata la Consiliul Judetean, fiecare este liber sa faca ce vrea. Dumnealui este un sofer exceptional", ne-a declarat baronul. Dumbrava spune ca il cunoaste pe Oprisan inca din timpul liceului, insa doar ca "amic" care locuia in aceeasi zona cu el, la Gara. "Iar dupa aia asa s-a intimplat ca de prin \'93 sa lucam impreuna. Am lucrat la Seven Star, de fapt am lucrat la Gostat, iar Gostatul a fost cumparat de Seven Star", ne-a spus fostul sofer al baronului. Acesta a spus ca nu stie nimic despre "aventurile" puse in seama lui Marian Oprisan din Gara sau din timpul liceului, cind se spune

ca a fost exmatriculat. Sotia lui Eduard Dumbrava lucreaza la rindul sau la CJ, unde este chiar sefa de cabinet a lui MarianOprisan. Gurile rele spun ca intre cei doi s-ar consuma o relatie mai mult decit profesionala, acesta fiind adevaratul motiv pentru care soferul ar fi plecat de la CJ. Cei doi au negat insa toate aceste "vorbe" care circula prin si pe linga institutie.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.