Social

Angajaţii AJOFM, surprinşi „la o ciorbiţă” în timpul tîrgului de joburi

Sorin Tudose
4 oct 2011 1484 vizualizări
Doamnele de la AJOFM discutau oficial despre „Oportunităţi de ocupare la nivelul Regiunii Sud-Est”, un proiect la care sînt partenere şi firmele senatorului Sorina Plăcintă

Reprezentanţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Vrancea au organizat ieri „pe şest” un tîrg de joburi în Focşani care a avut loc la… Pensiunea Dana 2 din Goleşti. Totodată, în aceeaşi locaţie a avut loc şi conferinţa proiectului „Oportunităţi de ocupare în contextul dezvoltării economice la nivelul Regiunii Sud-Est”, unde AJOFM Vrancea şi Fundaţia „Zi Deschisă”, condusă de senatoarea Sorina Plăcintă, sînt parteneri cu SC Sorste SA, firmă la care acelaşi senator PDL este acţionar. Dat fiind faptul că tîrgul de joburi nu a fost mediatizat aproape deloc şi că locaţia aleasă nu a fost tocmai practică pentru focşăneni, numărul şomerilor prezenţi la eveniment a fost foarte redus, circa 20 de persoane la ora 11.00, în condiţiile în care tîrgul începuse de la ora 9.30 şi avea să mai ţină o jumătate de oră. De altfel, la restaurantul cu pricina erau prezenţi reprezentanţi ai mai multor agenţii din ţară care tocmai se pregăteau de o ciorbică. Dacă tot nu am găsit nici ţipenie de şomeri, am vrut să facem măcar nişte fotografii, fapt care a deranjat-o nespus pe Marina Danţiş, şef Serviciu Programe de Ocupare şi Implementare Măsuri Active în cadrul AJOFM. “De ce faceţi fotografii? Dacă vă interesa evenimentul veneaţi de cînd a început, nu acum”, s-a răţoit la reporteri Marina Danţiş, deşi evenimentul era încă în curs. Interesant este că de cînd Iozefina Iaru, fostă angajată la firma Sorinei Plăcintă, a fost numită director la AJOFM Vrancea, instituţia a devenit partenerul nr. 1 al Sorste în cîteva proiecte cu finanţare europeană. În cadrul proiectului menţionat vor mai fi organizate cinci asemenea conferinţe în Adjud şi Panciu, dar şi în trei localităţi rurale. Proiectul este cofinantat din Fondul Sociala European prin Programul Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!” şi beneficiază de un buget de peste 2 milioane de lei. Obiectivul implementării acestui proiect este creşterea gradului de ocupare a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, a şomerilor şi persoanelor inactive din regiunea de Sud – Est prin asigurarea accesului la servicii de consiliere şi formare profesională. Oficial, şomajul în Vrancea este în scădere potrivit statisticilor AJOFM. În luna august,rata şomajului a fost de 5,57%, în condiţiile în care l-a începutul anului a fost de 7,5%. La nivel naţional, nivelul şomajului a fost de 4,8%, mai mic decît în judeţul nostru. (Sorin TUDOSE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.