Social

Doctorii consulta si prin telefon in caz de urgenta

Raluca Manolache
24 ian 2011 1095 vizualizări
Pacientii pot suna la numarul 1363, serviciu cu suprataxa, pentru a solicita un sfat medicului de familie u doar patru medici din judetul Vrancea s-au inscris in acest program pina acum

Medicul de familie se poate afla la un singur apel distanta! Vrincenii care au nevoie de sfaturi medicale minore pot da mult mai repede de medicul de familie in momentul in care programul la cabinet s-a terminat. Si asta pentru ca si medicii din judet vor sa acorde asistenta medicala prin telefon, in cadrul programului national "Call-Med", importat recent din tarile civilizate. Pacientii vor putea apela un numar unic prin care vor avea acces direct la medicul lor de familie pentru consultanta telefonica. Astfel, in functie de gravitatea problemei, bolnavul ar putea primi un tratament sau va fi sfatuit sa se prezinte la cabinet. Pe site-ul programului, www.callmed.ro sint inscrisi din Vrancea patru medici care urmeaza sa devina activi: dr. Cristina Ducan din Focsani, dr. Ioan Dumitru din comuna Jaristea, dr. Alexandru Ghenadi din Focsani si dr. Nicoleta Steliana Lambrino de la Dispensarul din comuna Garoafa. "Veniturile noastre sint mici si din ce in ce mai mici. Daca e sa raspundem pacientilor la orice ora este normal ca trebuie sa avem si noi un beneficiu. Pacientii ne mai suna si in timpul liber, in weekend, noaptea si noi raspundem de fiecare data. Pina acum o faceam in mod gratuit, dar acum vrem sa responsabilizam pacientul si sa inteleaga ca orice sfat are o valoare", ne-a spus dr. Cristina Ducan, medic de familie la un dispensar din Focsani. Numarul la care pot suna bolnavii este 1363, apelabil din toate retelele telefonice. Odata apelat, bolnavul va fi informat ca urmeaza un serviciu cu suprataxa si i se va cere acceptul de a continua apelul. Dupa introducerea codului medicului, apelul va fi directionat catre acesta. Tariful este de 0,95 euro/minut plus TVA. Programul "Call-Med" a fost lansat la inceputul anului 2011 si este un serviciu de consiliere telefonica menit sa faciliteze comunicarea dintre medici si pacienti. (Raluca MANOLACHE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
, acum 736992 zile, 5 ore, 3 minute, 48 secunde
Mai bine ar sta numai la telefon pentru ca atunci cand te duci la el este ori obosit plictisit sau suparat pe sistem...
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.