Social

Un cititor se plange de "bătaia de joc şi dezorganizarea de la CAS"

Ziarul de Vrancea
29 ian 2016 1417 vizualizări
Nici un asigurat nu pleacă de la CAS Vrancea fără a primi asistenţă, răspund în replică oficialii instituţiei

În ultimele zile a fost din nou aglomeraţie la Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Vrancea. Zeci de asiguraţi au trebuit să aştepte ore în şir pentru a beneficia de adeverinţe şi carduri de Sănătate. Aceasta în situaţia în care atât ghişeele, cât şi liniile telefonice pentru asistenţă ale Casei au fost suplimentate începând din acestă lună. „Ţin să vă informez de situaţia aberantă şi de incompetenţă de care dă dovadă CAS Vrancea. O bătaie de joc faţă de toţi cetăţenii şi mai ales de toţi bătrânii care abia stau pe picioare şi trebuie să suporte incompetenţa, dezorganizarea şi idioţenia acestor oameni din cadrul CAS Vrancea. Cum este posibil ca în 3 ore de la începerea programului de lucru să se ajungă abia la bonul numărul 10? Pentru a rezolva un lucru care durează nu mai mult de 2 minute sunt obligat să aștept 4-5 ore, dacă nu mai mult. Vă rog din suflet luaţi atitudine şi aduceţi la cunoștinţa tuturor cetăţenilor această bătaie de joc. Poate în felul acesta putem rezolva ceva!”, ne-a scris miercuri, la orele prânzului, un cititor al Ziarului de Vrancea. Acesta a ţinut să precizeze că pe holul CAS-ului se aflau la acel moment peste 100 de persoane.

Ce răspunde instituția condusă de Copaci

Reprezentanţii CAS Vrancea ne-au declarat că, deşi numărul de ghişee a fost mărit, în acest moment la CAS funcţionând nu mai puţin de cinci ghişee pentru relaţii cu publicul, asemenea situaţii se datorează în general sistemului informatic integrat. „În unele zile se ajunge la bonul 10 la ora 09.00, în condiţiile în care programul începe la 08.30, în alte situaţii, în funcţie de cum merge sistemul, putem ajunge la bonul 10-11 şi la ora 12.00”, ne-au declarat reprezentanţii CAS. Aceştia au precizat însă că nici un pacient nu pleacă fără a-şi rezolva situaţia de la sediul CAS. „Faptul că sistemul nu funcţionează nu poate fi imputat CAS Vrancea, dar angajaţii Casei încearcă să rezolve fiecare asigurat care se prezintă la CAS. Chiar şi în condiţiile în care unii vin fără bon, spre sfârşitul programului. Sunt mereu urgenţe pe care noi încercăm să le rezolvăm”, ne-a declarat Mihaela Nagler, purtător de cuvânt al Casei de Asigurări. (Dana LEPĂDATU) 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 4

Adaugă comentariu
jan, acum 601 zile, 16 ore, 53 minute, 36 secunde
Nu numai la Casa de sanatate e o nebunie ci si la spitalul judetean e aceiasi nebunie.Un batran se interneaza in spital la urgenta dar si-a pierdut cardul de sanatate.Acesta este pensionar, prezinta citeste integral
steluta, acum 601 zile, 18 ore, 27 secunde
Ce-i de mirare ?! Inca de la turnarea temeliei acestei sandramale,de catre hotul de Prunache, am intuit ca institutia asta o sa fie cu ghinion. Intuitia mea s-a adeverit.A ajuns rau de tot.Acum,in citeste integral
marin de la poarta, acum 602 zile, 18 ore, 31 minute, 15 secunde
pai domn Copaci, director psdist, aflat in pnl, are alte griji: sa se intalneasca politic in incinta casei de asigurari cu lepre, precum Partene - turnatorul (dosar, nume de cod paul), Lica Panciu - citeste integral
danb , acum 603 zile, 8 ore, 25 minute, 30 secunde
Am asigurare medicala in Germania si marturisesc ca nu am fost la casa de asigurari NICIODATA dupa incheierea contractului. Lucrurile se desfasoara in modul urmator; ma duc la medic cu card-ul de citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.