Sunteţi nemulţumit de medicii de la Spitalul Mare: puteţi completa un chestionar
Acest demers se derulează periodic în cadrul spitalului nostru şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite în cadrul unităţii. Având în vedere calitatea dvs. de pacient, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi şi obligaţii ce vă revin conform legislaţiei în vigoare, cu scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dvs.. Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile ce vă revin în calitate de pacient sau asigurat şi să completaţi chestionarul anexat. La externare, vă rugăm să depuneţi chestionarul completat în urna special amenajată. Atenţie! Opiniile exprimate de dvs. în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare. Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dvs. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns. Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice ce au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale”, spun oficialii Spitalului. Chestionarul poate fi completat atât la spital, dar şi online pe pagina web www.spitalvn.ro. Astfel, pacienţii sunt întrebaţi dacă au fost mulţumiţi de timpul de aşteptare până la prima examinare de către medic, de modul în care au fost consultaţi, de tratamentul primit în perioada de spitalizare. Se pot da şi calificative cu privire la iluminatul spaţiilor/încăperilor din spital, temperatura, programul de primire a vizitelor, curăţenia generală din spital, funcţionalitatea grupurilor sanitare sau condiţiile de cazare din salon. (Raluca MANOLACHE)