Nu te lăsa furat! Eşti nemulţumit de serviciul primit, mergi la Protecţia Consumatorilor
Nu te lăsa furat şi sună la Telefonul Consumatorilor, INFOCONS – 021/9551! Recomandarea vine din partea Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Vrancea care atrage atenţia că vrancenii care vor să afle mai multe informaţii cu privire la modul în care pot face sesizări cu privire la produsele şi/sau serviciile ce le sunt puse la dispoziţie, pot apela Telefonul Consumatorilor INFOCONS – 021/9551, apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, telefon cu tarif normal în reţeaua Romtelecom (Telekom). De altfel, acest număr ar trebui să fie afişat în toate unităţile. Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediul CJPC Vrancea, dacă operatorul economic îşi desfaşoară activitatea în raza teritorială a judeţului Vrancea. „Prin rotaţie, unul dintre comisarii CJPC Vrancea asigură activitatea de preluare a petiţiilor, de consiliere a consumatorilor, de informare a acestora (la sediul CJPC Vrancea funcţionează şi un punct de informare a consumatorilor, în care li se pot pune la dispoziţie acestora extrase din legislaţia din domeniul protecţiei consumatorilor, pliante şi materiale publicitare). Consumatorii trebuie să ştie că telefonic se pot prelua doar sesizări referitoare la încălcări ale legislaţiei din domeniul protecţiei consumatorilor (fără pretenţii materiale), apelanţii fiind obligaţi să îşi decline identitatea. Nu se preiau sesizări anonime”, se arată într-o informare de presă.
Dumitru Dilă spune că face „politica consumatorului”
Şi reclamaţiile înregistrate trebuie să conţină date complete de identificare ale petenţilor, ale operatorilor economici reclamaţi, iar aspectele reclamate să poată fi dovedite. Comisarul şef adjunct al CRPC Regiunea Sud-Est(Galaţi) – CJPC Vrancea, ing. Dumitru Dilă, recomandă consumatorilor să se adreseze cu încredere instituţiei. „Îi asigur pe consumatori că vor găsi în instituţia CJPC Vrancea şi în mine sprijin în orice problemă cu care se confruntă. Cu fiecare consumator în parte încercăm să găsim, chiar şi acolo unde petenţii nu au în totalitate dreptate, o cale de înţelegere şi de soluţionare amiabilă cu sprijinul operatorilor economici, în limita posibilităţilor. Îi rog pe toţi consumatorii să se adreseze cu încredere instituţiei, mai ales când ştiu că au fost nedreptăţiţi şi deţin documente şi dovezi în sensul acesta. Pentru cei care doresc să se informeze mai mult asupra drepturilor lor, asupra legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor, îi asigur că vor găsi oricând informaţii la sediul CJPC Vrancea, în cadrul programului de funcţionare”, a spus Dumitru Dilă. Programul CJPC Vrancea este de luni până joi între orele 08.00 – 16.30 şi vineri între orele 08.00-14.00. (Raluca MANOLACHE)