Se caută personal la Primăria Focșani
Primăria Focșani are nevoie de angajați pentru eficientizarea activității administrative locale
Printr-un comunicat de presă, Primăria Municipiului Focşani a anunțat că s-au scos mai multe posturi la concurs, în vederea ocupării acestora pentru a avea o administrație publică locală cât mai bine organizată. ” Consecventă scopului declarat de ȋmbunătăţire a serviciilor publice pentru cetăţean, a derulat, ȋn ultima perioadă, mai multe proceduri de concurs ȋn vederea angajării de personal nou pentru serviciile şi departamentele instituţiei. Acestea au fost transparente, fiind anunţate şi ȋn presă dar şi ȋn Monitorul Oficial, precum şi pe site-ul instituţiei: www.focsani.info”, se arată în comunicat.
În acest moment se află ȋn derulare concursurile pentru ocuparea a șase posturi de inspectori la Serviciul Urbanism și alte două posturi de inspectori debutant și principal la Serviciul Investiții.
În perioada imediat următoare, Primăria Focșani mai anunță că vor fi scoase la concurs următoarele posturi: 1 post de casier, la compartimentul buget-contabilitate, un post de inspector superior și 2 posturi de inspector principal, la Serviciul Proiecte, un post de consilier juridic asistent, la Serviciul juridic-contencios, un post de inspector debutant la Serviciul administrarea patrimoniului, un post de șef birou la Biroul de relații publice, și un alt post de inspector principal la compartimentul resurse-umane, organizare. ”Vreau să avem o administraţie publică locală cât mai bine organizată şi cu funcţionari bine pregătiţi. Încurajăm tineretul, dar şi persoanele care, datorită pregătirii profesionale şi experienţei mari, pe care o au, pot contribui la desfăşurarea ȋn cele mai bune condiţii a activităţii dedicate cetăţeanului”, a transmis primarul Cristi Valentin Misăilă.
Toţi cei interesaţi pot găsi informaţiile necesare pe site-ul www.focsani.info, domeniul „cariere”. (http://www.focsani.info/pagina/cariere) sau telefonic, la tel.: 0237 236000/int 103. (A.T.)