Prefectura a primit certificat de calitate pentru serviciile oferite cetatenilor
Functionarii Institutiei Prefectului s-au specializat timp de un an de zile pentru a fi la dispozitia cetatenilor cu servicii eficiente si de calitate. De asemenea, institutia a implementat si un sistem de management al documentelor, care are rolul de a reduce birocratia, prin simplificarea circuitului documentelor in Prefectura. Aceste obiective au fost cuprinse in cadrul proiectului "Calitate la standarde europene in administratia publica", cofinantat din fonduri europene, in cadrul Programului Operational de Dezvoltare a Capacitatii Administrative (POD "" CA), prin Fondul Social European. Ieri, institutia care reprezinta Guvernul in teritoriu a primit certificatul de atestare a calitatii serviciilor oferite, din partea unui organism international de certificare. "Rezultatul activitatii de audit a fost spre marea noastra bucurie ca aveti un sistem de management al calitatii implementat cu mult angajament, un «job well done» (un lucru bine facut, n. r.), cum spun altii. Sinteti pe un drum bun", a spus Florin Ivan, reprezentantul Rina Romania, organism international de certificare. Acesta a precizat ca an de an Prefectura va fi supusa actiunii de audit pentru continuarea certificarii. Prefectul Ion Oprea a spus ca acest proiect este o dovada ca la Prefectura se lucreaza corect. "Pentru noi a fost o provocare continua accesarea unor fonduri structurale. Acest proiect este o dovada ca la institutia noastra se lucreaza corect, sintem obligati sa crestem calitatea serviciilor furnizate catre cetateni, trebuie sa tinem sus stacheta calitatii. Sa speram ca si alte institutii vor implementa sistemul ISO", a declarat prefectul Ion Oprea. Proiectul are o valoare totala de 375.000 lei, din care aproape 320.000 lei sint bani europeni. Perioada de implementare este 2 iunie 2010 "" 2 iunie 2011. (Mihaela BESLEAGA)