Politică

Mosul a adus reorganizare la Consiliul Judetean

Mihaela Beșleagă
22 dec 2009 1661 vizualizări
Prin reducerea functiilor de conducere si desfiintarea unor compartimente se vor face economii de 5.500 lei lunar

Consiliul Judetean are de vineri o noua organigrama. Reorganizarea departamentelor din cadrul CJ nu va afecta personalul actual al institutiei, deci nu se vor face disponibilizari, a dat asigurari secretarul judetului. "Reorganizarea presupune eficientizarea activitatii, s-a rearanjat acolo unde era supradimensionat", a explicat Raluca Dan consilierilor judeteni, care au votat in unanimitate schimbarea schemei de personal la institutia condusa de Marian Oprisan. Astfel, in loc de cinci directii au ramas doar patru, cea care a disparut fiind Directia de Relatii Interne si Internationale, comasata cu fosta Directie Tehnica, denumita acum Directia de Dezvoltare, care se va ocupa si de proiectele cu finantare externa. De asemenea, cele cinci servicii au fost reduse la trei. "Referitor la situatia titularilor posturilor din structurile reorganizate precizam ca personalul contractual si functionarii publici de executie urmeaza sa fie numiti in aceleasi functii si cu aceleasi drepturi salariale in noile compartimente", se arata in nota de documentare. Reducerea numarului de functii publice de conducere de director executiv, desfiintarea unor birouri si transformarea unor servicii in birouri vor conduce la reducerea cheltuielilor de personal ale institutiei. Astfel, se vor face economii de 5.500 lei lunar, adica 66.000 lei pe an, dupa cum a precizat Dumitru Dita, directorul Directiei Economice. Potrivit noii organigrame, CJ are prevazute in schema 116 functii publice, din care ocupate sunt 92, alte 18 functii contractuale si trei functii alese. Tot vineri, alesii judeteni au aprobat si planul de ocupare a functiilor publice pe anul 2010 pentru aparatul de specialitate al CJ si din institutiile subordonate, respectiv Serviciul Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanelor, care va fi transmis la Agentia Nationala a Functionarilor Publici, pentru a primi avizul. (Mihaela BESLEAGA)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.