Politică

Firmă de transport din Tulnici revine pe traseu, în războiul cu CJ Vrancea

Gabriel Sava
17 sep 2014 2208 vizualizări
Prima decizie favorabilă transportatorului a fost obţinută în luna mai 2013 la Curtea de Apel Galaţi u instanţa a obligat atunci CJ să suspende decizia u ulterior, firma din Tulnici a obţinut definitiv şi irevocabil anularea deciziei HCJ 133/2012

Firma de transport persoane Rami Trans SRL  din Tulnici, apartinand consilierului local PDL Aurel Boţu, a obţinut marţi, la Curtea de Apel Galaţi, o decizie definitivă favorabilă în litigiul cu CJ Vrancea. “Respinge ca nefondate recursurile. Irevocabilă”, se arată în decizia magistraţilor, după ce, în mai a.c., Secţia a II-a Civilă a Tribunalului Vrancea a decis “anularea în parte a Hotărarii nr.133/18.12.2012, respectiv (…) - Reţea 01, Grupa 01 şi codurile 001, 002, 003, 004 005, 006”. Tot legat de acelaşi litigiu, patronul firmei de transport Rami Trans, obţinuse pe 16 mai 2013, o decizie a Curţii de Apel Galaţi prin care instanţa a dispus suspendarea executării actului emis de CJ. Cu toate acestea, instituţia condusă de Marian Oprişan a refuzat să pună în aplicare decizia instanţei. “(…) nevoile de deplasare ale populaţiei din această zonă au fost rezolvate pană la soluţionarea pe cale judecătorească a situaţiei grupei respective”, indicau atunci reprezentanţii CJ. Miza modificării traseului a fost, în opinia lui Boţu, obţinerea acestuia de către o altă firmă, care a fost avantajată tocmai de modificarea adusă de HCJ 133/2012. “Mie nu mi-au mai permis să circul, deşi aveam o hotărare de suspendare, după care, firma concurentă a primit şi suplimentări pe traseu. Formand această grupă de trasee, firma Marexval a fost avantajată ca urmare a punctajului care îl avea deja pe Coza şi Negrileşti. În aceste condiţii, traseele erau astfel aranjate pentru a favoriza o singură firmă”, a declarat patronul RamiTrans Tulnici. Acum, CJ ar trebui să organizeze o nouă licitaţie pentru traseele Focşani- Greşu, Focşani- Păuleşti, Focşani- Tulnici (2 trasee- prin Odobeşti şi pe Şoseaua Vrancei). “(…)s-a arătat că termenul limită de depunere a ofertelor şi data hotărarii este mult prea scurt pentru a putea face investiţiile necesare participării în condiţii concurenţiale corecte la licitaţia organizată deoarece pentru a putea participa la licitaţie ar fi trebuit să achiziţionize un număr de trei autovehicule”, se arată în decizia Tribunalului Vrancea din 10 octombrie 2013, prin care era anulat în parte actul emis de CJ Vrancea. Pentru pierderile suferite, patronul de la RamiTrans se gandeşte să ceară în instanţă şi daune materiale. (Gabriel SAVA)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.