Educație

IȘJ are un nou site și anunță lansarea unei aplicații pentru telefonul mobil

Mihaela Vlădescu
9 mai 2018 3172 vizualizări

Inspectoratul Școlar Județean Vrancea (IȘJ) a lansat miercuri noul site ce constituie, după cum a fost prezentat de către autorii acestuia, o premieră națională pentru o instituție de învățământ românească, având în vedere că în curând va avea și o aplicație de mobil.

VIDEO preluat de pe canalul youtube  vrancea atlastv

 

Site-ul a fost realizat de firma CORESI Innovation, ai cărei reprezentanți au oferit detalii. ”Odată cu împlinirea a 50 de ani de la înființarea Inspectoratului Școlar Județean Vrancea, împreună cu echipa de la IȘJ au început discuțiile acestui parteneriat dintre IȘJ și firma CORESI. Noi am vrut să schimbăm fața site-ului acestei instituții și nu în ultimul rând să facem trecerea într-o nouă etapă tehnologică a instituției. În acest sens firma Coresi a pus la dispoziția IȘJ un pachet de servicii care constă în două faze. Prima fază a parteneriatului este acest site care a fost posibil cu sprijinul echipei locale, a domnilor inspectori Cornelia Neacșu și Bogdan Ciubotaru. Împreună am stabilit structura organizatorică și tot ce este nevoie pentru comunicarea cu publicul larg. Să fie cât mai facilă. În acest moment siteul are o altă adresă. Site-ul este conectat cu alte instituții, respectă standardele internaționale de comunicare. A doua fază a parteneriatului nostru constă într-o aplicație pentru mobil a IȘJ. Este o premieră națională această aplicație pentru o astfel de instituție. Este o comunicare în timp real cu părinții, elevii, profesorii și va putea fi instalată gratuit. Orice informare postată de IȘJ va apărea instantaneu și pe aplicația de mobil. Cel mai probabil va fi gata în 1 - 2 luni acest punct al proiectului nostru. Acum este în teste. Pe parcurs ce colaborarea se va extinde vom încerca să implementăm soluții cât mai moderne. Interesul nostru ca firmă, pe partea de marketing este ca o instituția de talia IȘJ să folosească produsele noastre, pentru că vrem să dăm startul unei noi ere de tehnologizare în instituții. Este un proiect pro bono pentru noi și vreau să vă mulțumim pentru deschiderea de care ați dat dovadă”,  a spus tânărul IT-ist Florin Dănuț Toma, unul dintre cei care au lucrat la noul site al IȘJ Vrancea. Un al IT-ist care a lucrat la acest site este Florin Burgă, absolvent al Colegiului Național Alexandru Ioan Cuza Focșani. Site-ul a fost realizat fără costuri, potrivit declarațiilor, firma CORESI îngrijindu-se și de mentenanța siteului tot pro bono. Noul site este funcțional, poate fi accesat la adresa https://isjvrancea.ro/ și conține un link catre vechiul site, pentru cei care doresc să acceseze informații mai vechi.

 

 

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.