Educație

IȘJ Vrancea:Din 8 februarie un elev și șapte cadre didactice din județ confirmați pozitiv SARS-CoV-2

Ziarul de Vrancea
17 feb 2021 1528 vizualizări

Prin intermediul unui comunicat de presă Inspectoratul Școlar Județean ( IȘJ ) Vrancea informează că în 17 februarie 2021, în județul nostru, 5 unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică și 23 de structuri arondate își desfășoară activitatea în Scenariul 2.

La nivelul județului sunt înregistrați 49.288 de elevi în învățământul preuniversitar de stat și particular. Dintre aceștia, la acest moment, 469 de elevi din 5 unități de învățământ cu personalitate juridică și 23 de structuri arondate își desfășoară activitatea în sistem online, conform prevederilor Scenariului 2, din cauza coeficientului de infectare cu SARS-CoV-2 din unitățile administrativ-teritoriale în care se află unitățile de învățământ. Acest scenariu presupune participarea zilnică, cu prezența fizică în unitățile de învățământ, a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a și a XII-a, a XIII-a și a celor din anii terminali din învățământul profesional și postliceal, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție. De asemenea, activitatea conform Scenariului 2 presupune, concomitent, participarea zilnică, în sistem online a elevilor din celelalte clase/ani de studiu. În cele 5 unități de învățământ cu personalitate juridică și 23 de structuri arondate își desfășoară activitatea în sistem „față în față” 1224 de elevi.

 Un număr de 76 de elevi din județul Vrancea își desfășoară activitatea în sistem exclusiv online, precum și 25 de cadre didactice, din motive medicale, aflându-se în diferite grupe de risc medical. În județul Vrancea își desfășoară activitatea, în acest moment, 3.504 cadre didactice.

 În toate unitățile de învățământ ale județului Vrancea sunt respectate prevederile Ordinului Ministerului Educației și Cercetării nr. 3235/4 februarie 2021 și al Ministerului Sănătății nr. 93/4 februarie 2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2.

 Menționăm că, din data de 8 februarie 2021 până în prezent, în unitățile de învățământ din județul Vrancea s-au înregistrat 8 cazuri confirmate de infectare cu virusul SARS-CoV-2 (un elev și șapte cadre didactice). De asemenea, o clasă cuprinzând 30 elevi are suspendate cursurile în sistem „față în față” pentru o perioadă de 14 zile, până în data de 25 februarie 2021, elevii respectivi desfășurându-și activitatea în sistem online.

INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL,

prof. Gabriela Daniela MARCHITAN


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.