Cadou de la Carrefour: Mihaela va pleca la Disneyland Paris
Iepuraşul de Paşte a venit mai devreme pentru mai mulţi elevi talentaţi din Vrancea. Mihaela Săvulescu, elevă în clasa I la Şcoala “Ion Basgan” din Focşani, a caştigat ieri marele premiu al concursului tradiţional de desene organizat de hipermarket-ul Carrefour: o excursie la Disneyland Paris. Desenul de Paşte al fetiţei a fost extras caştigător astfel încat Mihaela Săvulescu urmează să plece împreună cu familia într-un loc de basm, unde îşi va putea întalni personajele preferate din desene animale. Vestea i-a fost dată ieri cand reprezentanţii hypermarketului au organizat o premiere pentru cei mai norocoşi copii, răsplătindu-i pe fiecare cu diverse premii şi diplome. Locul II, constand într-un laptop, a fost caştigat de Andrei Jipianu, elev în clasa a IV a la Şcoala “Ion Basgan” din Focşani, în timp ce locul III a fost caştigat de Andreea Năstase, elevă în clasa a III-a din Năneşti. Aceasta a caştigat o bicicletă. Au mai fost acordate şi două menţiuni individuale pentru elevul Alexandru Baciu de la Şcoala “ Nicolae Iorga” din Focşani, care a caştigat un DVD player, şi pentru elevul Cezar Panaite de la Şcoala “Duiliu Zamfirescu” Focşani care a caştigat un mp4 player. Au mai fost acordate şi zece menţiuni colective ce au constat în vouchere de 100 de lei valabile în magazinul Carrefour. „De două ori pe an copiii ne bucură cu desenele lor şi ne ajută să ne împodobim magazinele pentru sărbătoare. Pentru că înţelegem valoarea micilor artişti, Carrefour şi partenerii săi îi premiază astăzi (ieri n.r.) pe cei mai talentaţi şi norocoşi, în speranţa că la ediţia viitoare ne vor aminti, o dată în plus, de esenţa acestor sărbători de căpătâi ale creştinătăţii” a declarat Andreea Mihai, director marketing Carrefour Romania. La cea de-a XXIII-a ediţie, 27 de unităţi de învăţămant s-au înscris la concurs cu 9.000 de desene, în care copiii şi-au exprimat viziunea despre Iepuraşul de Paşte. Premiile concursului cu tema “Să descoperim cadourile iepuraşului de la Carrefour” au fost oferite de mai multe societăţi comerciale, hypermaketul fiind organizatorul evenimentului. (Raluca MANOLACHE)