Absolventii de la Arte si-au luat ramas bun de la profesori
Absolventii celor trei clase a XII-a de la Liceul de Muzica si Arte Plastice "Gh. Tattarescu" din Focsani si-au luat ramas de la profesori si de la colegii mai mici, in cadrul unei frumoase ceremonii de absolvire care a avut loc aseara la Ateneul Popular "Mr. Gh. Pastia". Elevii si cadrele didactice au dorit ca aceasta manifestare sa fie una cu totul deosebita, mai ales este pentru prima data cind o promotie de elevi imbraca robe in culoarea liceului -albastru. Mai mult de atit, in 2006 a absolvit si ultima clasa de filologie din cadrul Liceului de Arte, la anul luindu-i locul prima promotie de la profilul arhitectura. Manifestarea a fost deschisa de cei doi directori, Ioan Vaida si Carmencita Culita, care le-au si urat elevilor succes pe drumul urmat in viata. "Este un moment plin de melancolie. «Puii» nostri, pe care i-am crescut si invatat isi vor lua zborul. Noi speram ca i-am ajutat sa-si croiasca un drum in viata, deoarece greul abia acum incepe. Sper sa aiba rezultate bune la bacalaureat, asa cum au avut si promotiile de dinaintea lor. Liceul nostru are deja un prestigiu", a spus directorul Ioan Vaida, in deschiderea festivitatii. In prezenta parintilor, prietenilor sau colegilor, dirigintii celor trei clase au strigat pentru ultima data catalogul si i-au rasplatit pe elevi cu diplome si medalii personalizate, inscriptionate cu numele fiecarui elev in parte. La rindul lor, cei trei dascali au primit din partea elevilor un trofeu pentru "cel mai bun diriginte". Din cadrul manifestarii de ieri nu au lipsit nici rememorarea rezultatelor exceptionale obtinute de aceasta generatie pe parcursul celor patru ani de scoala, o premiere a tuturor profesorilor, precum si inminarea cheii liceului elevilor de clasa a XI-a. Un moment deosebit a fost si premierea sefului de promotie, in persoana elevei Stanica Bostanaru, care a primit un frumos trofeu din partea organizatorilor, dar si acordarea unei distinctii profesorului Virgil Strutinschi, cu ocazia pensionarii.