InfoEducatie
Comisia de ancheta a Scolii Cotesti a solicitat Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Vrancea o aminare de citeva zile in cazul profesorului de educatie fizica si sport, Gheorghe Petrescu, acuzat ca ar fi manifestat un comportament inadecvat fata de doua eleve ale scolii. "Este vorba despre o cercetare destul de complicata. Am discutat ieri (n.r. alaltaieri) cu dna directoare (n.r. Vasilica Lipan) si mi-a cerut o dispensa. Pina la sfirsitul saptaminii viitoare o sa avem rezolutia", ne-a declarat inspectorul general, Stan Rogoz. In urma cu circa doua saptamini, parintii unor fetite au reclamat comportamentul nepotrivit al cadrului didactic, care le-ar fi facut avansuri copilelor. Sesizate au fost si Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, dar si Politia, la care au ajuns si doua plingeri penale formulate de parinti. (G. D.)
Liceenii se initiaza in managementul proiectelor
Centrul de Formare al Bibliotecii Judetene "Duiliu Zamfirescu" Vrancea organizeaza in perioada 13-17 iunie Cursul de Initiere in Managementul Proiectelor-Modulul I, pentru 15 liceeni din Focsani. Cursul se va desfasura la Sectia pentru Copii si Tineret a Bibliotecii intre orele 15.00-18.15, va fi impartit in doua module si se va finaliza cu o diploma de absolvire. Primul Modul va contine 15 ore de teorie intr-un curs interactiv, prin care se vor invata componentele de baza ale Managementului Proiectelor. Cel de-al doilea modul va avea 20 de ore de practica si se va desfasura cite doua ore pe zi, timp de doua zile pe saptamina, pina pe 22 iulie. Cursul va avea ca rezultat scrierea unui proiect care va fi trimis spre finantare la 1 septembrie, la programul Uniunii Europene-Tineret in Actiune. Cursul a fost creat si va fi predat de Margareta Tatarus, trainer al Bibliotecii Judetene si de voluntara bibliotecii, Alina Tudose, sociolog cu cinci ani de experienta in domeniul Managementului Proiectului in Romania, Germania si SUA. Nicoleta Oprisan, cel de-al doilea trainer al Bibliotecii, va participa la curs si va contribui la dezvoltarea ulterioara a acestuia. (G. D.)