Educație

Comertul electronic cu carduri bancare a prins viteza

Ziarul de Vrancea
13 iul 2010 563 vizualizări
Tranzactiile online prin carduri bancare au totalizat 68,5 milioane euro in primele sase luni, in crestere cu 60% fata de prima jumatate a anului 2009, fiind procesate 1,19 milioane tranzactii, de 2 ori mai multe decit in aceeasi perioada din 2009, conform datelor RomCard, citate de Gecad ePayment.

"Comertul electronic cu plata online cu cardul isi mentine si in al doilea trimestru tendinta ascendenta inregistrata in primele trei luni ale anului si pe care preconizam ca o va pastra si in urmatoarele luni. Dinamica volumelor si a tranzactiilor ne arata ca aceasta industrie se maturizeaza, atit din perspectiva comerciantilor, care implementeaza acest tip de plata in magazinele lor, cit si din cea a cumparatorilor, care incep sa plateasca online tot mai frecvent, pentru produse si servicii din ce in ce mai diverse", a declarat, intr-un comunicat, Laurentiu Ghenciu, directorul de vinzari si marketing al GECAD ePayment, producatorul platformei de comert electronic. In prima jumatate a acestui an, valoarea medie a unei tranzactii online a fost de 57 de euro, in scadere fata de primele sase luni din 2009, cind a fost de 76 de euro, datorita intrarii unor noi jucatori, cu produse si servicii cu valori mai mici. Topul celor mai comercializate produse in sistemul ePayment s-a mentinut atit in primul, cit si in cel de-al doilea trimestru, respectiv telecom, turism, servicii, plata utilititatilor, etail si divertisment. Fata de primele sase luni din 2009, in prima jumatate a lui 2010 numarul tranzactiilor procesate pe categorii de produse a crescut cu 180% in turism, cu 210% in telecom si cu 175% in plata utilitatilor. "Turismul, telecomul si plata utilitatilor ramin domenii cheie pentru comertul online cu card bancar, dar in continuare ne asteptam la evolutii pozitive si in servicii, divertisment, etail si chiar si la aparitia unor jucatori noi, din industrii mai putin familiarizate cu aceasta modalitate de plata. Cumparatorii devin tot mai atenti la raportul calitate-pret, iar companiile sint din ce in ce mai preocupate atit de reducerea costurilor, cit si de gradul de satisfactie a clientilor lor", a adaugat Ghenciu.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.