85 de contestaţii la titularizare
85 dintre candidaţii la examenul de titularizare în învăţămant au cerut recorectarea lucrărilor, nemulţumiţi de notele primite după prima evaluare a acestora. Cele mai multe contestaţii au fost depuse, după cum era de aşteptat, de educatoare şi învăţători, unde au fost şi cei mai mulţi candidaţi. Lucrările contestatarilor vor fi resigilate şi recorectate de alte comisii decat cele care au realizat evaluarea iniţială, urmand ca notele finale să fie anunţate pe data de 3 august 2016. Rezultatele iniţiale au arătat în Vrancea că din cei 289 de candidaţi care au predat lucrările pentru a fi evaluate în centrele din ţară, numai 100 au obţinut note egale sau mai mari cu 7,00 care le permit ocuparea unui post sau a unei catedre pe perioadă neterminată. Unii dintre aceştia însă se vor mulţumi doar cu post sau catedră la suplinire, la multe discipline neexistand catedre titularizabile. Alţi 107 candidaţi au obţinut note cuprinse între 5,00 şi 6,99 care le vor permite să ocupe posturi şi catedre pe perioadă determinată. 78 de candidaţi au obţinut note cuprinse între 1,45 şi 4,99, ce nu le oferă dreptul de a ocupa un post în învăţămant. Cele mai mari note, 9,50, au fost obţinute de două candidate la disciplina limba germană - Carmen Diana Panta şi la învăţători – Cornelia Claudia Cristea. O notă apropiată, 9,40, a fost obţinută de Tatiana Gabriela Duţă la consiliere psihopedagogică. Note de puţin peste 1 au fost obţinute la discipline precum chimie, educaţie fizică şi sport şi învăţători. Două candidate, una la limba şi literatura romană şi una la limba franceză, s-au trezit fără note după ce lucrările acestora au fost anulate în centrele de evaluare, profesorii evaluator găsind pe acestea date personale ale candidatelor. (M. V.)