Educație

„Hai la şcoală!”, campanie sprijinită de Carrefour

Eduard Popescu
29 sep 2014 664 vizualizări
Fiecare client poate dona un leu pentru susţinerea educaţiei elevilor din familii sărmane

Magazinele Carrefour şi UNICEF au prelungit pană pe 15 octombrie campania de ajutorare a copiilor din mediile defavorizate „Hai la şcoală!”. Fiecare client al magazinelor Carrefour poate adăuga la bonul său, 1 leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunţe la şcoală. “Educaţia îi poate ajuta pe copiii vulnerabili să reuşească în viaţă. O donaţie de doar 1 leu poate face diferenţa şi fiecare dintre noi poate contribui. Alături de UNICEF şi Carrefour, puteţi schimba în bine viaţa unui copil”, transmit reprezentanţii Carrefour. Potrivit UNICEF, în România sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la şcoală, iar 2 din 10 copii nu termină opt clase. Pornind de la aceste statistici îngrijorătoare, UNICEF a demarat în 2010 campania “Hai la şcoală!” de prevenire şi reducere a fenomenelor de absenteism şi abandon şcolar. În prima lună a campaniei, în magazinele Carrefour, peste 80.000 de clienţi au donat fonduri pentru a sprijini copiii proveniţi din medii defavorizate să meargă la şcoală. „Banii strânşi în urma campaniei vor sprijini intervenţiile UNICEF de la nivelul şcolii, al familiei şi al comunităţii. Intervenţiile la nivelul şcolii au ca scop transformarea şcolii într-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor şcolari, a directorilor şi a cadrelor didactice pentru a-şi adapta stilul de lucru nevoilor fiecărui elev. La nivelul familiei se urmăreşte întărirea legăturii părinţilor cu şcoala, implicarea în viaţa şcolară a copiilor lor şi acordarea de sprijin părinţilor prin consiliere şi discuţii individuale. Intervenţiile la nivelul comunităţii urmăresc influenţarea şi mobilizarea membrilor comunităţii pentru a se implica şi a sprijini familiile ai căror copii sunt în risc de abandon şcolar”, mai transmit reprezentanţii Carrefour. Este pentru prima dată când UNICEF, în colaborare cu Carrefour, foloseşte în România „add on bill” (adăugarea la bon a unei sume fixe) ca metodă de strângere de fonduri. (Eduard POPESCU)



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
andrei, acum 1168 zile, 22 ore, 38 minute, 56 secunde
Hotii de la Carefura se lauda cu leul platit in plus de client, sa doneze ei un leu la fiecare bon emis ca au profituri imense pe care le plimba in paradisuri fiscale ca sa nu pateasca impozit, citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.