Românii cumpără vacanțe exotice după ce văd poze pe internet
“turiștii români vor călători din ce în ce mai mult în zonele exotice. Acesta va fi noul trend: să vrea să vadă Thailanda, China, India sau țări din America de Sud și Africa”, consideră specialiștii în turism
Fotografiile din vacanțe în diverse țări din Africa, America de Sud sau Asia, distribuite pe internet, îi atrag și îi determină pe din ce în ce mai mulți români să cumpere sejururi în destinații exotice, acesta anunțându-se a fi unul dintre cele mai dinamice segmente de călători în 2018, preconizează Cristian Pandel, președintele boar-ului Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România. “Turiștii români vor călători din ce în ce mai mult în zonele exotice. Acesta va fi noul trend: să vrea să vadă Thailanda, China, India sau țări din America de Sud și Africa. Românii sunt un popor curios și cultivat, iar la fascinația pentru destinațiile exotice contribuie masiv în ultimii ani și internetul, care-i face pe oameni să viseze mai mult. Cei care se întorc din vacanțe exotice sunt foarte contrariați pentru că în multe dintre ele oamenii, deși sunt mai săraci, sunt foarte fericiți, atmosferă care-i face și pe turiști fericiți, iar asta se vede și din fotografiile pe care le distribuie pe internet și care atrag noi și noi doritori de astfel de experiențe”, a explicat Cristian Pandel. Cu toate acestea, principalele destinații de vacanță pentru familiile cu copii rămân și în 2018 Grecia și Turcia, care de peste zece ani sunt cele mai căutate de către români pentru petrecerea concediului de vară. ”De altfel, stațiunile grecești și cele turcești, alături de Spania, au fost preferate de români în vara anului trecut, în vreme ce la sfârșitul lui 2017 destinațiile favorite au fost Dubai și Thailanda, arată datele agenției de turism care a trimis în vacanță în 2017, în total, peste 250.000 de turiști”, mai spun oficialii Christian Tour. În acest an, compania se va concentra și pe dezvoltarea segmentului dedicat turismului intern. “În 2017 am împlinit 20 de ani de activitate. Am ajuns la finalul unui ciclu de un deceniu, suntem un business matur, am creat un brand puternic atât ca imagine, cât și ca infrastructură. Pentru viitor, ne-am propus o repoziționare pe piață, iar dezvoltarea turismului intern face parte din această nouă strategie, care presupune să aducem înapoi în România tot ce am consolidat peste granițe: partea de tehnologie, de sisteme, produsele noi”, a precizat reprezentantul touroperatorului, care speră ca în următorii doi ani touroperatorul să devină numărul 1 și pe turism intern. Agenția de turism, condusă de frații Cristian și Marius Pandel, a încheiat anul trecut cu vânzări de peste 70 de milioane de euro, în creștere cu 5% față de 2016. Compania a deschis o firmă de incoming în Spania, un birou în Turcia, reprezentanțe în Tenerife și Mallorca și a inaugurat Central Bus Station Bucharest, cea mai modernă autogară din România. De asemenea, a pus bazele propriei divizii de tehnologie în Statele Unite ale Americii.