Economic

Românii au spart pușculița de Black Friday

Ziarul de Vrancea
17 nov 2017 612 vizualizări

Cel mai scump produs vândut din categoria fashion a fost o geantă Prada de 7.590 lei

O geantă Prada de 7.590 de lei a fost cel mai scump produs vândut de Black Friday până la ora 13.30, în condițiile în care stocurile produselor de lux s-au epuizat și cu peste 50% în cazul anumitor branduri, iar vânzările totale au depășit 18 milioane lei până în prezent, a anunțat vineri retailerul Fashion Days. ”Până la ora 13:30, cel mai scump produs vândut pe Fashion Days de Black Friday este o geantă Prada de 7.590 de lei, cumpărată de un client din București. Cel mai scump ceas, Longines în valoare de 6.490 de lei, a fost cumpărat de un client din Iași”, se arată în comunicat. Topul celor mai scumpe produse vândute vineri este completat de o altă geantă Prada (6.378 de lei, o bucată vândută) și de două ceasuri Rado (5.890 de lei bucata). Pentru această campanie, Fashion Days a făcute achiziții din categoriile bijuterii cu diamante, genți și accesorii de lux, iar procentele în care stocurile s-a epuizat până la această oră au fost de peste 50% în câteva cazuri: Valentino (stoc epuizat 80%), Burberry (77%), Montblanc (75%), Tissot (50%), Jimmy Choo (45%) și Prada (40%).

Televizor de 11.000 de lei

Peste 55% din stocul de produse alocat pentru Black Friday s-a epuizat, produsele cele mai căutate fiind televizoarele și telefoanele mobile, a anunțat vineri retailerul evoMAG. Produsele cele mai căutate au fost televizoarele și telefoanele mobile, iar compania a suplimentat stocurile în cazul acestor categorii. “Există în continuare o cerere foarte mare pentru produsele vedetă, precum televizoare, telefoane mobile si electrocasnice mici. Am suplimentat stocul cu aproape 1.000 de televizoare și peste 2.000 de smartphone-uri”, a afirmat directorul evoMAG, Mihai Pătrașcu, în cadrul comunicatului. Până la ora 13:00 au fost înregistrate peste 15.000 de produse comandate și un număr de peste 200.000 de vizitatori unici pe site, potrivit retailerului. Din totalul comenzilor, 10% presupun ridicarea produselor din showroom, iar peste 30% au fost plătite online, cu cardul. Cel mai scump produs vândut, până în ora 13:00, a fost un televizor 4k, Samsung, cu diagonala 190 cm, în valoare de 11.000 lei, potrivit companiei.

Comenzi de 200 de milioane de lei în patru ore

Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 202,98 milioane de lei (43,8 milioane euro), la ora 11:06, la peste patru ore de la începerea evenimentului, fiind vândute aproape 565.000 de produse, potrivit informațiilor afișate de retailer. eMag a vândut 37 ceasuri și bijuterii de lux, peste 1,7 kilograme de aur și 96 de pachete turistice. Produsele pentru casă, electrocasnicele mici (peste 77.600), televizoarele (peste 26.800) și telefoanele (peste 23.000) și au fost cel mai bine vândute produse.Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a depășit 470.000, aproape 74% dintre vizite au fost efectuate de pe mobile, iar peste 30% dintre plăți au fost efectuate cu cardul. Numărul vizitelor efectuate pe site a depășit 3,3 milioane. Localitatea cu cele mai multe achiziții per 1.000 de locuitori este Scornicești (336), urmată de Chiajna (155), Popești-Leordeni (110) și Florești (108). Cele mai mari valori înregistrate pe o singură comandă au fost în Cluj-Napoca (90.000 lei), Morteni (66.200) și Pașcani (60.000).

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.