Poșta Română cumpără mașini de 12,5 milioane de lei fără TVA
Poșta Română va achiziționa 180 de autoutilitare, în urma a două contracte pe care le-a semnat cu Renault Commercial Roumanie și Ford România, contractele fiind atribuite în urma unei licitații și având o valoare de aproximativ 12,5 milioane de lei, fără TVA, acestea incluzând și servicii de asigurare RCA pentru un an și CASCO pentru patru ani.
Compania precizează că, în condițiile în care piața va menține trendul de creștere, este prevăzută, în bugetul pentru anul 2018, încă o achiziție de 250 de autoutilitare de capacitate mică și medie.”Suplimentarea parcului auto va eficientiza, astfel, activitatea companiei prin corelarea capacității autovehiculelor cu volumul de trimiteri”, a anunțat recent Poșta Română. Astfel, în urma contractelor pe care le-a semnat cu Renault și Ford, flota auto a companiei se va mări cu 100 de autoutilitare de capacitate mică și 80 de autoutilitare de capacitate medie, toate echipate cu motoare diesel, norma de poluare Euro 6. Acestea vor fi cumpărate în leasing financiar, care se va desfășura pe o perioadă de patru ani și vor fi livrate, de cele două companii, în termen de 90 de zile de la data semnării contractelor. „Semnarea acestor contracte va avea un impact direct și imediat în creșterea calității serviciilor oferite de Poșta Română și, implicit, în creșterea veniturilor companiei. Vom eficientiza mult fluxul de trimiteri prin corelarea capacității autovehiculelor cu volumul lor, și, nu în ultimul rând, vom reduce impactul pe mediu prin echiparea cu motoare mai puțin poluante”, a spus Andrei Stănescu, directorul general al Poștei Române. Poșta Română este deținută de statul român, prin Ministerul Comunicațiilor si Societății Informaționale, în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%. Poșta a anunțat recent că a înregistrat, în primele șase luni din acest an un profit operațional brut de 20,9 milioane de lei (4,6 milioane de euro), în creștere cu 6,6% față de perioada similară a anului trecut. Rezultatul net s-a ridicat, în același interval, la 17,8 milioane de lei, în creștere cu 12,5% față de primele șase luni din 2016.