Economic

H&M încearcă să repare gafa publicitară cu maimuța

Ziarul de Vrancea
18 ian 2018 467 vizualizări

Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes&Mauritz (H&M) lucrează zi și noapte să repare daunele provocate reputației sale de o reclamă în care un băiat de culoare purta un hanorac inscripționat cu textul “coolest monkey in the jungle” și a numit un director global pentru diversitate și incluziune, transmite Bloomberg.

După o furtună iscată pe rețelele de socializare și proteste anti-rasiste în Africa de Sud împotriva H&M, retailerul de modă a anunțat că a făcut turul lumii pentru a obține reacții în și în afara H&M. Noul director, Annie Wu, va avea biroul la sediul companiei din Stockholm, iar cel mai recent rol al său în companie a fost de director global pentru relația cu angajații. ”Incidentul recent a fost cu totul neintenționat, dar demonstrează în mod clar cât de importantă este responsabilitatea noastră ca brand global”, potrivit unei postări publicate pe pagina de Facebook a H&M. Compania a exprimat scuze publice pentru reclama respectivă și a retras produsele din magazine.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.