ANAF:Aproape 100.000 de apeluri, soluționate de agenții Call Center în trimestrul I
Totodată, pe portalul ANAF, în secțiunea Asistență contribuabili - Ghiduri curente și alte materiale informative, au fost publicate și actualizate 14 materiale,pentru o mai bună informare și conformare a contribuabililor. În plus, utilizatorilor serviciului SPV li s-au transmis 13 materiale informativedespre actele normative nou apărute în domeniul fiscal.
Aproape 100.000 de apeluri, soluționatede agenții CallCenter în trimestrul I
În primul trimestru al anului curent, agenții Call Center-ului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice și au efectuat 4.113 sesiuni CHAT pentru asistența contribuabililor în domeniul fiscal. În aceeași perioadă, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate în principal pe tema completării și depunerii Declarației unice, iar alte 32.224 de solicitări de asistență, recepționate prin intermediul Formularului Unic de Contact și Spațiul Privat Virtual (SPV), au fost soluționate, majoritatea într-un termen de sub 20 de zile.
Totodată, pe portalul ANAF, în secțiunea Asistență contribuabili - Ghiduri curente și alte materiale informative, au fost publicate și actualizate 14 materiale,pentru o mai bună informare și conformare a contribuabililor. În plus, utilizatorilor serviciului SPV li s-au transmis 13 materiale informativedespre actele normative nou apărute în domeniul fiscal.
Agenția Națională de Administrare Fiscală urmărește săîși dezvolte permanent instrumentelede suport pentru contribuabili, în acord cu dinamica nevoilor și așteptărilor acestora în procesul de conformare fiscală voluntară.
Informațiii transmise de Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass Media al Agenției Naționale de Administrare Fiscală