Economic

PepsiCo şi Coca-Cola devin clienţii aceleiaşi companii de publicitate

Ziarul de Vrancea
30 iul 2013 1162 vizualizări
Fuziunea dintre Publicis Groupe şi Omnicom Group nu va crea doar cel mai mare grup de publicitate din lume, ci va face ca mari companii rivale precum PepsiCo şi Coca-Cola să împartă aceeaşi companie de advertising, relatează Bloomberg.

Compania nou formată va avea vânzări de 23 de miliarde de dolari şi va reuni un număr mare de clienţi cu operaţiuni globale, astfel că se va afla în situaţia de a realiza campanii pentru companii concurente. Situaţia este tot mai des întâlnită în domeniul publicităţii, iar tranzacţia scoate în evidenţă posibilele conflicte de interese care sunt provocate de o piaţă consolidată.
Împreună, Publicis şi Omnicom vor avea cel mai mare buget pentru media, ceea ce îi va permite să cumpere spaţii publicitare în domeniul televiziunii, printului şi Internetului în condiţii avantajoase. Acest fapt va fi în beneficiul clienţilor, care vor miza pe aşa-numitele "ziduri chinezeşti" în cadrul companiei de publicitate, care să le asigure secretul campaniilor publicitare. Directorul general al Omnicon, John Wren, şi cel al Publicis, Maurice Levy, care vor conduce împreună noua companie, au declarat în această săptămână că clienţii lor mari nu sunt îngrijoraţi în privinţa conflictelor de interese.
Coca-Cola şi PepsiCo, cei mai mari producători de băuturi răcoritoare la nivel mondial, vor fi doi dintre cei mai cunoscuţi competitori care vor deveni clienţii companiei de publicitate rezultate în urma fiziunii. Pepsi a lansat ofensiva împotriva Coke în anii ’70, când prin campania Pepsi Challenge a oferit consumatorilor mostre ale ambelor băuturi.




În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.