Economic

Bucureştiul, promovat internaţional ca destinaţie de city break

Ziarul de Vrancea
21 iul 2013 330 vizualizări
Concernul Thomas Cook Neckermann intenţionează să promoveze Bucureştiul în mai multe ţări, printre care Germania, Marea Britanie şi Franţa, ca destinaţie de city brek pe perioada verii, când tarifele la hoteluri sunt mai mici decât în restul anului, iar turiştii plătesc pe un pachet sub 350 de euro.

"Conjunctura e favorabilă în momentul de faţă. Tarifele hotelurilor sunt foarte mici vara, pentru că este extrasezon. Bucureştiul are mai mult turişti de afaceri, care nu vin vara, iar hotelurile rămân goale. Noi trebuie să ne comparăm cu capitalele din zonă, Sofia, Praga, Budapesta, iar tarifele la hotelurile din Bucureşti sunt mai mici vara cu peste 25-30%", a declarat Gheorghe Mărginean, proprietarul Karpaten Turism, reprezentantul în România al concernului Thomas Cook Neckermann. De asemenea, vara companiile aeriene au zboruri cu grad de ocupare mic şi se pot obţine bilete la preţuri mici. Potrivit lui Mărginean, turiştii care vin în city break-uri au vârste până în 50 de ani şi este dispus să cheltuiască mai mulţi bani în oraşe decât turiştii de circuite. "Având o mai mare flexibilitate, turistul de city break foloseşte şi alte servicii pe care turiştii care vin în mod organizat nu le folosesc, de exemplu autobuzele etajate. În plus, toţi vor cheltui bani în centrul istoric şi vor cumpăra suveniruri", a afirmat reprezentantul Neckermann. Preţul pe care va trebui să-l plătească un străin care vine pentru un city break în Bucureşti, de joi până duminică, va fi cuprins între 300 şi 350 de euro, incluzând transportul cu avionul, trei nopţi de cazare la patru stele şi mic dejun.
Neckermann a avut anul trecut un proiect pilot, prin care a adus în Bucureşti pentru city break peste 600 de turişti. Mărginean estimează că, odată cu începerea promovării, compania va aduce în primul an câteva mii de turişti în Capitală, urmând ca numărul acestora să crească în fiecare an. El a afirmat că străinii sunt interesaţi să vină la Bucureşti pentru că este o destinaţie nouă şi ieftină.
Thomas Cook, unul dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, a reînceput din 2012 să aducă turişti străini în România, prin intermediul brandului Neckermann, după ce în anul 2006 s-a retras de pe piaţa românească. Grupul a adus anul trecut pe litoral peste 5.500 de turişti, iar pentru acest an estimează că numărul acestora va depăşi 7.200.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.