Economic

Care au fost cele mai cumpărate produse de Black Friday

Ziarul de Vrancea
7 dec 2012 484 vizualizări
"Cei mai mulţi romani s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie”, arată un studiu Daedalus Millward Brown

Peste 44% din cumpărăturile realizate în perioada campaniei Black Friday au vizat produsele electrocasnice, fiind urmate de cele din segmentul IT&C - 30% şi electronice - 24,3%, potrivit datelor unui studiu realizat Daedalus Millward Brown. "Cei mai mulţi romani s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie: 44,4% din cumpărăturile de Black Friday au reprezentat produse din această categorie. Pe locul doi şi trei în preferinţele romanilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achiziţii, în timp ce electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc.) au reprezentat alte 24,3% dintre cumpărături", se arată într-un comunicat al Daedalus Millward Brown. În perioada campaniei de reduceri Black Friday, desfăşurată între 23 şi 25 noiembrie, romanii au optat şi pentru alte categorii de produse - segmentele fashion, cosmetic sau food au atras 23,2% dintre cumpărături. Jucăriile au reprezentat 2,4% din achiziţii, în timp ce doar 2% dintre romani au optat pentru produsele de bricolaj.

Conform studiului, 38,1% dintre cei intervievaţi au ales să cumpere online în perioada campaniei Black Friday. "Dintre cei care au auzit despre Black Friday, 11,1% au spus ca au cumpărat ceva de la retailerii care au avut promoţii în intervalul 23-25 noiembrie", se mai spune în comunicat. Rezultatele studiului indică o creştere accelerată a procentului romanilor familiarizaţi cu acest eveniment, care, în mai puţin de 20 zile, a urcat de de la 27,2% la 69,8%. Primele cinci magazine din care romanii au ales să cumpere online au fost eMAG.ro - 21,1%, Flanco - 18,4%, Altex şi Mediagalaxy - 12,3%, Domo - 9,4% şi Carrefour - 8,6%. Studiul a fost realizat în intervalul 4-6 decembrie, pe un eşantion reprezentativ de 2.000 de respondenţi din mediul urban şi rural, cu varste cuprinse între 18 şi 50 de ani. Eroarea de eşantionare a studiului este de plus/- 2,2%. Parte a grupului Daedalus, Daedalus Millward Brown este o societate de cercetare de marketing. Resursele de energie electrică au scăzut cu 3% în primele zece luni




În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.