Economic

Advertorial: Reţeaua de magazine Maxx a aprobat planul de dezvoltare strategică pentru 2012

Ziarul de Vrancea
22 ian 2012 1801 vizualizări
Directorul de Marketing al reţelei de magazine Maxx, Ioana Barsan, ne dezvăluie amănunte din strategia naţională de dezvoltare a reţelei pentru acest an.

Reporter: Am aflat că aţi terminat dezbaterile pentru strategia de dezvoltare în 2012.
Ioana Barsan: Este adevărat. Deşi s-a discutat mult, am luat decizia continuării procesului de expansiune accelerată a reţelei de magazine. Extinderea reţelei vine tot în sprijinul clienţilor, din dorinţa noastră de a fi mai aproape de ei şi din dorinţa lor de a ne găsi mai uşor. Pentru a oferi sentimentul de proximitate şi confort  clienţilor noştri, am abordat o nouă strategie în actualele locaţii Maxx, şi anume, aceea de relocare a punctelor de lucru în locaţii mai accesibile clienţilor, în paralel cu deschiderea de noi locaţii.
R.: Totuşi, sîntem într-o perioadă în care este greu sa anticipezi.
I. B.: Aveţi dreptate. Acesta este motivul pentru care dezbaterile în Board au fost aprinse. Însă cu toţii avem încredere în echipa noastră şi în capacitatea ei de a controla procesul de dezvoltare. Echipa Maxx este formată din oameni tineri, dornici de dezvoltare, foarte entuziaşti şi cu capacităţi deosebite de adaptabilitate la situaţiile neprevăzute. Mediul de lucru al echipei este unul dinamic, relativ nou pentru piaţa în care activează. Lipsa unei concurenţe reale pe piaţa din Romania face dificilă sarcina celor din echipa Maxx de a oferi o imagine de ansamblu complexă, astfel încît clienţii Maxx să înţeleagă specificul afacerii. Afacerea cu stockloturi constituie o provocare permanentă pentru întreaga organizare a magazinelor – de la recepţionare pînă la vînzarea produselor. Datorită specificului şi diversităţii mărfii sînt necesare procese ample, care prin natura lor, ajută la menţinerea dinamismului şi creşterea eficienţei în cadrul departamentelor.
Încă din 2011 am început să identificăm nemulţumirile clienţilor, să ţinem cont de acestea şi să găsim soluţii pentru cele mai multe dintre ele. Ne implicăm mai mult în comunicarea cu ei prin rezolvarea responsabilă a problemelor acestora, printr-o relaţionare sănătoasă bazată pe informare, prin valori organizaţionale ce susţin un scop bine definit – satisfacţia clienţilor Maxx.
R.: Deci, ce urmează? La ce să ne aşteptăm?
I. B.: La planuri ambiţioase. Construite cu încredere. Cum spuneam, extinderea reţelei de magazine vine tot în sprijinul clienţilor, şi are la bază obiectivul nostru major, acela de a fi mai aproape de ei.
Cu excepţia magazinelor din Focşani, cel de lîngă Medcenter şi cel din Sud situat la ieşirea din oraş, acolo unde începe drumul către Laminorul, în restul ţării locaţiile noastre sînt în Mall-uri şi mari Galerii comerciale. Aceasta este direcţia de dezvoltare. La Focşani, poate cu un pic de sentimentalism, am hotărît să rămînem deocamdată în aceste locaţii, care ne aparţin şi unde afacerea Maxx îşi are originile.
R.: Vă mulţumesc pentru toate aceste informaţii. Şi vă ţinem pumnii.
I. B.: Şi noi vă mulţumim. Şi vă vom ţine la curent cu toate proiectele noastre.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.