Economic

Borsec, cel mai puternic brand din ţară

Ziarul de Vrancea
8 sep 2011 853 vizualizări
Borsec este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri romaneşti, lansat, joi, de revista Biz împreună cu Unlock Market Research

Pe locul al doilea în acest top s-a situat Poiana, brand urmat, în ordine, de Kandia - care a înregistrat cea mai mare creştere din top -, Gerovital, care, de asemenea, a afişat o creştere spectaculoasă a punctajului, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar - nou intrat în top - şi Timişoreana - care este cel mai puternic brand de bere romanesc. În clasamentul general, care a cuprins cele mai puternice 50 de branduri autohtone, au mai figurat mărci precum Rom (locul 25), Covalact (locul 32), Biborţeni (locul 34), CEC (locul 36), Doina (locul 37), Arctic (locul 40) şi Domo (locul 47). În funcţie de categoria produselor, în top cinci băuturi alcoolice, pe primul loc s-a situat brandul Timişoreana, urmat, în ordine de Murfatlar, Cotnari, Ursus şi Bergenbier. La categoria produse alimentare, în top cinci s-au situat, în ordine, brandurile La Dorna, Napolact, Pate Sibiu, Cris-Tim şi Zuzu. În ceea ce priveşte cele mai puternice branduri autohtone de îngrijire personală şi îngrijire a gospodăriei, pe primul loc s-a clasat Gerovital, urmat de Plafar, Farmec şi Elmiplant. Pe de altă parte, la categoria mărcilor de servicii şi produse de folosinţă îndelungată, BCR a fost declarat cel mai puternic brand autohton, urmat de Dacia, Romtelecom, Petrom şi BRD. Borsec este şi cel mai puternic brand din categoria băuturilor nealcoolice, urmat în clasament de Dorna, Izvorul Minunilor, Perla Harghitei şi Frutti Fresh.  Poiana este cel mai puternic brand de la categoria dulciuri, urmat de Kandia, Primola, Rom şi Eugenia. În topul 10 al celor mai puternice branduri de media romaneşti, clasamentul a fost condus de postul de televiziune Pro TV. Topul brandurilor de media este completat, în ordine, de Antena 1, Radio ZU, TVR, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul şi Europa FM. Potrivit Adinei Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, compania care a realizat studiul, anul acesta, brandurile media au fost analizate separat deoarece ele propun un stil de viaţă diferit şi sînt mai mult decît un produs. Cele mai spectaculoase creşteri, în clasament, au fost înregistrate de mărcile Kandia, Gerovital, Primola, Elmiplant, Perla Harghitei, Petrom, La Dorna, Zuzu şi Covalact.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.