Economic

Volkswagen Tiguan 2011- o noua provocare la clasa SUV compact

Gabriel Sava
1 iun 2011 1205 vizualizări
SUV-ul constructorului german este disponibil atit pentru sosea cit si pentru off-road

VW Tiguan 2011, primul facelift operat pe modelul din clasa SUV compact a fost lansat de curind si se anunta deja un competitor de temut. Lider de vinzari pe segmentul sau pe mai multe piete, Tiguan a fost vindut pina acum in aproape 700.000 exemplare. Vorbind de vinzari, VW Tiguan este, dupa Golf, Polo si Passat, cel mai bine vindut model al producatorului german aflat in productie. Are si de ce, daca luam in considerare faptul ca uzinele din Wolfsburg au pregatit deja doua modele, una pentru sosea si alta pentru drumurile accidentate. Cele doua modele difera din punct de vedere vizual (cea dedicata terenului accidentat avind un unghi de atac de 28 de grade), dar ambele prezinta modificari semnificative. Gama de motorizari ofera intre 110 si 210 CP si include atit propulsoare TSI, cit si unitati TDI. Tiguan promite sa fie unul dintre cele mai eficiente SUV-uri din lume gratie tehnologiei BlueMotion, care integreaza sistemul Stop/Start si regenerarea energiei cinetice pierdute la frinare. Versiunea 2.0 TDI 4Motion BlueMotion a lui Tiguan are un consum mediu de 5.8 litri la suta. Versiunile entry-level ale lui Tiguan sint oferite cu tractiune fata, pentru clientii care nu au nevoie de sistemul de tracÃiune integrala. Ca rezultat, versiunea TDI de 140 CP a lui Tiguan cu tractiune fata are un consum mediu de 5.3 litri la suta. Prin lista de dotari gasim elemente precum sistemele Light Assist, Dynamic Light Assist (faruri Bi-xenon auto-adaptive), asistent la schimbarea benzii de mers, sistem de detectie a oboselii (standard pe Sport&Style si Track&Style), sistem de asistenta la parcare, sistem de parcare semi-automata, camera video pentru marsarier, diferential electronic cu alunecare limitata XDS, sasiu adaptiv DCC. în standard (versiunile Trend&Fun, Track&Field), modelul este echipat cu ESP, sase airbag-uri, aer conditionat, servodirectie electro-mecanica, geamuri electrice, display multifunctional, inchidere centralizata, scaune fata ajustabile si pe inaltime, sistem audio RDC 201 si jante din aliaj. Modelul va fi disponibil in Europa incepind cu luna august cind va ajunge si la dealerul local al VW, Scorpion Exim Focsani. (Gabriel SAVA)








În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.